29 Ekim 2019 Salı

0 Yeni Kitaplarım - Ekim 2019


Bu ay biterken de uslu durmayıp kitap aldım. Aslında uzun zaman önce almıştım ama tedarik süreleri ve bazı kitapların çıkış tarihini beklemek zorunda kaldım. 

Kitapyurdu'ndan aldım çünkü Parola Yayınları'nın oldukça iyi indirimi vardı ve kaçırma istemedim. 

Ayrıca kitapyurdu'ndan düzenli alışveriş yaptığınızda size de %3-5 indirim de tanımlıyor bu hakkımdan da yararlanmak istedim ve hal bu olunca kitaplığıma yeni kitaplar da girmiş oldu. 


Neler aldığıma gelirse, çok bir şey almadım ama 4 tanecik kitap aldım kendime :) 
  • Emma Chase - Asil Aşk
  • Alyssa Day - Atlantis'in Kalbi
  • Merve Duman - Gökten Üç Elma Düştü
  • Seda Meydan - Kızgın Tavada Aşk
Aralarında okuduklarınız varsa yorum alabilirim :) Emma Chase, serinin 2. kitabı ve Alyssa Day'de serinin 8. kitabı bu yüzden serileri bilmiyorsanız tamamlayıp okumanızı tavsiye ederim direk bu kitaplardan başlamayın okumaya :) 



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın