8 Ocak 2020 Çarşamba

2 Ocak 2010 / Yeni Kitaplarım

Ocak ayının ilk alışverişi demek isterdim ama değil çünkü bu siparişi aralığın sonunda verdim. Yani kitaplar ön siparişe açılır açılmaz verdim. Bu arada ben kitapları kitap364.com sitesinden aldım. İndirimdeydi. ;)

Nora Roberts'in Ölüm Serisi çok sevilen ve kitapları da bir o kadar zor bulunan bir seri. Bende vardı ama korsan mı orijinal mi emin değildim. Hazır yeniden basılınca ben de hepsini yani ilk 5 kitabı yenileyeyim dedim. :)


Şimdi en yeni kitaplarımla seriye devam edeceğim. Bu arada bu seri polisiye, romans karışık bir seri. Bence mutlaka okuyun. Seveceksiniz eminim :)

Bu arada aldıklarıma gelince;

  • Çıplak Ölüm
  • Görkemli Ölüm
  • Ölümsüz Ölüm
  • Büyülü Ölüm
  • Mutlu Ölüm
Bu seriye dair kısa zamanda bir seri sıralama bilgisi yazacağım okumak isteyenler sırayla okusun diye. Ben yukarıda karışık yazdım ama ilk kitap Çıplak Ölüm bilginiz olsun. 

Bol kitapla kalın, hoşça kalın :) 

2 yorum :

  1. Ben de merak edip baskısı yok diye alamayanlardandım. Yenilendiğine göre gönül rahatlığı ile alıp okuyabilirim artık abla :))

    YanıtlaSil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın