2 Ocak 2020 Perşembe

1 Aralık - 2019 / Neler Okudum?

Öncelikle hepinize iyi yıllar dilerim, 2020 her şeyin gönlünüzce olacağı bir yıl olur inşallah.

Her ay olduğu gibi bu ay da -her ne kadar 2020 yılına girmiş olsak da- ilk paylaşımım geçen ay neler okuduklarım hakkında olacak.

Ayda ortalama 7-8 kitap okuyorum ve bu benim klasiğim artık çok nadirdir ki üstüne çıkayım ya da çok mümkündür ki altına ineyim :)

Bu ayı toplamda 7 kitapla kapatmama rağmen genel olarak sevdiğim kitapları okuduğumu söyleyebilirim.

Yine her türden kitaplar okudum ve çok sevdiğim yazarların yanında yeni yazarlar da tanıdım.

Kitapların yorumları blogumda bulunuyor. Detaylı yorumları ve alıntıları okuyabilirsiniz blogumda. 

Neler okuduğuma gelirse;


  • Rosamund Hodge - Zalim ve Güzel                            : puanım 4/5
  • Jennifer L. Armentrout - En Karanlık yıldız            : puanım 5/5
  • Jennifer Royce - Aşktan Kaçış                                    : puanım 5/5
  • K. Kübra Berk - Mavi Gece                                        : puanım 4/5 
  • Sylvia Day - Yatağımdaki Yabancı                              : puanım 5/5   
  • Peng Shepherd - The Book of M                                 : puanım 3,5/5 
  • Steve Alten - Meg Derinlerdeki Dehşet                      : puanım 2/5 



Bu yıl umarım sizler için bol kitaplı geçer, sağlıklı ve mutlu bir yıl dilerim sizlere :) 


                             Okumayı bırakmayın :)



1 yorum :

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın