20 Ocak 2020 Pazartesi

2 Yeni Aldıklarım - Ocak 2020

Bu ayın bir alış verişi daha... kitap365.com'dan yaptım, aslında hiç hesapta yoktu bu alış veriş çok ani kararla aldım kitapları ama pişman değilim :D

Monica McCarty'nın bu serisi biliyorsunuz ki Nemesis'ten yeni basıma gitti bende Koridor'un basımı vardı, yenileyeyim dedim :) çünkü psikopatça serilerin aynı yayında olmasını isteyen bir yanım var.

Neyse, Monica McCarty kitaplarını tavsiye ederim mutlaka deneyin.

T. Y. Mazer'in Lacivert serisini okuyunca ve sevince yeni kitabını es geçemedim. Kapak tasarımı zaten o kadar güzel ki resmen beni oku diyor, sizce de öyle değil mi :)

Yalnızlığın Kara Laneti ise... Çirkin ve Güzel masalının yetişkin, değiştirilmiş versiyonuymuş. Ben masalların değiştirilerek ve yetişkin hale getirilerek yazılmasını okumayı çok seviyorum. Bu yüzden bu kitabı da es geçemedim. Bence siz de deneyin :)



Liste olarak ne aldıklarımı yazmak gerekirse;

  • Yalnızlığın Kara Laneti
  • İki Ateş Arasında
  • Son Yıldız Sönene Kadar

Kısa zamanda okuyup yorumlarını paylaşmayı umuyorum.

Bir sonraki posta kadar kendinize iyi bakın ve bol kitaplı günler geçirin :) 

 


2 yorum :

  1. 3ü de merak ettiğim kitaplar, hepsini keyifle oku abla :) yorumlarını bekliyorum ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kuzum, kısa zamanda yorumlayacağım inşallah <3

      Sil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın