23 Haziran 2020 Salı

6 Yeni Kitaplar - Haziran 2020

Neredeyse 10 gün önce falan verdiğim siparişim geldi. Normalde kitap almayacaktım ama Julie Garwood kitabı çıkınca almadan geçemedim. Garwood'a karşı zaafım var çıktı mı almam lazım. Aldım da :D 

Bu arada Sırılsıklam Aşık kitabını da bloğa gelen tavsiyeler doğrultusunda aldım. Eski bir kitap yeni çıkanlardan değil ama tavsiyelere her zaman açık olduğum için almadan edemedim :) Bir de aşk romanı olunca akan sular durulur bende :D

Alışverişimi kitap365.com adresinden yaptım ve Epsilon kitapları o sitede daha indirimli oluyor ve Sırılsıklam Aşık kitabını da bir tek orada bulabildim bu yüzden tercihimi oradan yana kullandım. Paketlemesini de seviyorum hasarsız gönderiyorlar kitapları... 

Dört kitap almış olduğuma bakmayın daha öncesinde de aldığım kitaplar vardı ancak onları instagramda hikaye olarak paylaşmıştım ve buraya yazmamıştım. Önce bu siparişimi yazacağım sonrasında da bu ay alıp da yazmadığım kitapları yazacağım ki aralarından iki tanesini okudum bile :) 



Neyse şimdi bu ay aldıklarıma gelirse; 

  • Amazon Efsaneleri - 3 = Büşra Toraman
  • Tatlı Hüzün - David Nicholls
  • Oyunbozan - Julie Garwood
  • Sırılsıklam Aşk - Jessica Park



Bu ay aldığım diğer kitaplar; 


Efsunkar ve Savunmasız'ın yorumları blogda yer alıyor. Linklerini bıraktım tıklayarak okuyabilirsiniz :) 

Bol kitaplı günler dilerim :D 




6 yorum :

  1. iyi okumalar.. alışveriş ve okuma tavsiyesi için de teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. Keyifli okumalar... Kitap365'i bilmiyordum. Alışveriş yaparken bakayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, evet mutlaka bakın derim. Epsilon ve Nemesis kitapları daha indirimli orada ama bazen güzel kampanyaları da oluyor.

      Sil
  3. Hepsi çok ilgi çekici görünüyor abla, keyifle oku. Yorumlarını bekliyorum. 😍
    Kitap365 sitesini henüz denemedim ama memnun kaldığını okuyunca merak ettim, indirimlerde deneyeyim. 🤭

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben birkaç kere alışveriş yaptım her seferinde de memnun kaldım kuzum dene mutlaka :D

      Sil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın