30 Temmuz 2021 Cuma

0 ALINTILAR // Fatih Murat Arsal - Ödünç Aşk (Zoraki Gelin #3)

Veee bir tane alıntı da Ödünç Aşk kitabından gelsin. Ismarlama Bebek kitabından ismen tanıdığımız Salih ve Aydan'ın hikayesi. Aynı zamanda da serinin 3. kitabı... 

Çok tatlı sıcacık hikayeleri var onlarında. Tam bir yaz kitabı aynı zamanda o yüzden özellikle bu başlığı yazmak istedim. :) 

Zoraki Gelin serisinin üçüncü kitabıdır aynı zamanda. Serinin sıralaması ise diğer serilerinin sıralamasıyla beraber Seri Bilgisi başlığında yer almaktadır.

Kitabın yorumu blogda yer alıyor, hem de detaylıca incelenmiş bir şekilde. Ama size kolaylık olsun diye buradan ulaşabilmenizi sağlayacağım. Yorum için tıklayınız! 


Şimdi sizi birkaç alıntıyla baş başa bırakıyorum :) 



Genç adam elindeki poşetleri kaldırdı. "Pansiyon için birkaç şey almam gerekti. Yemek yedin mi?"

"Evet. Bu saate yemek mi kalır?"

"Buz gibi bir dondurmaya ne dersin?"

"Onu da yedim."

Salih poşetleri pansiyonun mutfağına bırakıp döndü. "Motorla gezelim mi peki?"

Aydan durup düşündü bir an. "Buna da hayır dersem sonraki teklifin ne olacak?"

"Odama gidebiliriz."

"Asla olmaz."

"Seninkisi?"


*****



"Açıkçası bana öyle sevgiyle sarılıyorsun ki bazen..." sustu. Devam edemedi. Uygun kelimeleri bulamıyordu.

"Bazen?" diye devam etmesini bekledi Salih.

""Bazen... Bazen beni sevdiğini düşünüyorum ve ben de seni seviyormuşum gibi büyük bir coşku duyuyorum. Yani beni sevmediğini biliyorum ama sevseydi eğer, ancak bu kadar severdi diye düşünmeden edemiyorum."



*****



"Ne bekliyorsun ki?" dedi yavaşça. "Sana hemen... aşık olmamı mı? Senin çocuklarını doğurmamı mı?"

Salih başını salladı. Artık gayet ciddiydi. 

"Evet... doğrusu bu çok güzel olurdu. Bunların hepsini düşünüyorum. Hem de ciddi anlamda düşünüyorum. Bana aşık olmasan da ileride belki seversin diyorum. Aşkını istemiyorum. O kadar şanslı olamam belki ama evliliğimize bir şans verip beni sevmeye çalışman güzel olurdu."





 


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın