2 Temmuz 2021 Cuma

0 Neler Okudum - Haziran 2021

Haziran ayını da geride bırakırken oldukça verimli geçtiğini söylemeliyim. En azından benim için. Sınırlarımın ötesinde okumuşum... çok büyük bir sayı olmayabilir ama benim genelde okuduğumdan fazla olduğu için sınırlarımı zorlamışım... Temmuz ayında bu kadar okuyacağımı sanmıyorum acısını çıkardım sanırım :)  

Toplamda 11 kitap okudum, fantastikten historical romans türüne distopyadan grafik romana oldukça çeşitli okudum. Tek fark her ay okuyacağım dediğim Nora Roberts'ın Eve Dallas'ını bu ay okumadım... sanırım acısını önümüzdeki aylarda çıkaracağım. Umarım... Temmuz zor ama ağustos ayında çıkaracağım. 

Kitaplara dair detaylı yorumlarım blogda yer alıyor. 

Ayrıca bu Haziran ayı röportaj konuğum Selvi Atıcı'ydı. Çok güzel bir röportaj gerçekleştirdik kendisi ile. Okumak isterseniz aşağıya link bırakacacağım :) 

Benim ayım böyle dolu dolu geçti. Sizlerin ayı nasıldı? Neler okudunuz? Kaç kitapla tamamladınız ayı?


Neler okudum;

  • Puanım : 4/5   //   Kim Ligget - Erdem Yılı
  • Puanım : 2,5/5   //   Büşra Balçık - Uçurum
  • Puanım : 5/5   //   Monica McCarty - Akıncı
  • Puanım : 5/5   //   Selvi Atıcı - Vahşi
  • Puanım : 5/5   //   Selvi Atıcı - Uygar
  • Puanım : 5/5   //   Vi Keeland & Penelope Ward - Nefret Mektupları
  • Puanım : 4/5   //   Brigid Kemmerer - Yalnızlığın Kara Laneti
  • Puanım : 5/5   //   Brigid Kemmerer - Kırık Kalbin Gazabı 
  • Puanım : 5/5   //   Julia Quinn - Sana Kalbimi Açtım    
  • Puanım : 5/5   //   Alice Oseman - Kalp Çarpıntısı                        
  • Puanım : 4/5   //   Sylvia Day - Aşk / Esaret      
 


Röportajlarım;

  • Selvi Atıcı ile Röportajım : TIK





Bol kitaplı bir ay geçirmenizi dilerim :) 






 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın