28 Ağustos 2012 Salı

0 Vefa Enver - Not: Seni Sevmiyorum



Öncelikle hayalindeki Brad Pitt'i bulmak için Amerika'ya okumak için gitmek isteyen kızlara şiddetle okumalarını tavsiye ederim. En azından sonunuzun ne olacağını görürsünüz. Gerçi Serkan gibi biri ile bir son olacaksa hiç de fena bir son sayılmaz ya neyse :P

Ela'nın ev arkadaşı Gözde, her zaman ki yapacağını yaptı ve Serkan&Ela ilişkisine burnunu soktu. Gerçi son seferinde daha başarılı oldu ama neyse. Gözde'ye kızmak pek mümkün değil çünkü onları tanıştıran da mutlu sona ulaştıran da kendisi oldu.

Kitabın arka kapağında okuduğumda Ela'nın hep Efe ile beraber olmasını bekledim ve Serkan'la olması çok şaşırttı. Serkan'ın iyi biri olduğunu tanıştıkları zaman aşk acısı çekerken omzunda ağlaması regl döneminde dondurma getirmesi falan filandan belliydi. Daha başta kanım kaynamıştı Serkan'a...

Her neyse, kitapta özellikle hoşuma giden yerler vardı bunları belirtmek istiyorum. Dikkat edin kitap içeriğine giriyorum. ;)

İçki ve vida yazan cümleyi çok sevdim  gerçekten tam yerinde bir tanımlama olmuştu Ela'nın durumu için.

"Bugün yaşanan tüm güzelliklerin diyetini bir yıl sonra gözyaşlarımla ödeyeceğimi bilerek atıveriyorum bir kez daha kendimi ateşe. Gönüllü yanıyorum onun dokunuşlarıyla." acı çekeceğini bile bile aşka atılmakla ilgili daha güzel tanımlanamazdı herhalde... Çok güzeldi bu cümleler çok hoşuma gitti.

"Gözlerindeki bir şey bana cenneti vaat ediyor. Belki de cehennemi..." bu iki cümle aslında Serkan&Ela arasında gelişen bütün olayların özeti gibi...

"Aşk böyle bir şey olmalı diye düşünüyorum. Birbirini tamamlamak, her ne olursa olsun devam etmenin bir yolunu bulmak..." işte bu da çok güzel bir aşk tanımı... Her ne kadar kesinlikle doğru diyeceğim bir aşkı yaşamamış olsam da okuduğum ve gördüğüm kadarıyla evet bunun gibi bir şey diyebiliyorum..


Kitabın konusu ise aşağıda belirtilmiştir.

"Vefa Enver'in tüm romanlarında olduğu gibi bu kitapta da eğlenceli bir çifti okumaya hazır olun. Tabii kitap bittikten sona da başlarına neler geldiğini merak edeceğiniz arkadaşlarını da... 
Denize düşen yılana sarılır derler ya, Ela için de durum aynen buydu!Düştüğü sıkıntıdan kurtulmanın en iyi yolu zengin ev arkadaşı Gözde'nin eşcinsel kuzeni ile anlaşmalı evlilik yapmaktı, kulağa çok kolay geliyor değil mi?Ama bu planın tıkır tıkır işlemesine iki engel vardı, ilki damadın kuzeni Efe, ikincisi damadın ta kendisi...Damadın eşcinsel olmadığını keşfetmek, Efe'ye âşık olduğunu keşfetmesinden daha sancılı olduysa da, maalesef her iki konuda da eli kolu bağlıydı, o da mecburen çözümü kaçmakta buldu! Düğün gecesi, nikâhtan tam önce!Neredeyse başarıyordu da... tabii eğer Efe'nin arabası ona çarpmış olmasaydı! Sonra ne mi oldu? Öğrenmek için okumalısınız!Olaylar anlattığımızdan daha karışık değil, ama kesinlikle daha komik.Okurken eğleneceksiniz, orası kesin!Ama siz siz olun sevgilinize ondan ayrıldığınızı bir post-it ile söylemeyin!"

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın