3 Nisan 2019 Çarşamba

1 Mart - 2019 Neler Okudum??


Her ay okuduğum kitapların toplu postu ile karşınızdayım. Bu ay da klasik ben 7 kitap okumuşum. Bir gün şeytanın bacağını kıracak ve 15-20 kitap okuyacağımı umuyorum :) 

Diğer ayların aksine bu ay hiç dizi ya da film izlemedim. Garip bir şekilde Survivor izliyorum ve bu okuma hızımı da yavaşlatıyor, izlemek istediğim dizi ve filmleri izlememe de engel oluyor ama artık bir düzene girmem gerek değil mi :) 

Neyse, ben yazıma geri döneyim. Biliyorsunuz ki oldukça çeşitli kitap okuma huyum var bu sefer de aşktan korkuya birkaç türü karıştırmışım yine. :) 

İşte bu ay okuduklarım; 

  • Julie James - Tatlı Tesadüf: Romans ve gerilim aşk türünde bir kitaptı. FBI/US Attorney Serisinin üçüncükitabıydı. Yorum için Tıklayınız.   Puanım ise 5/5.


  • Kinley MacGregor - Arzunun Efendisi: Historical romans ya da diğer bir deyişle tarihi aşk romanı türündeydi. Brotherhood of Sword serisinin ilk kitabıydı. Yorum için Tıklayınız.   Puanım ise 4/5.


  • Sylvain Reynard - Gabriel'in Cehennemi: Romans türünde ama erkek karakterimiz profesör olduğundan dolayı klasikleşmiş, efsaneleşmiş aşklara da değiniyordu. Mesela Dante ve Beatrice ya da Abelard veya diğerleri... The Gabriel serisinin ilk kitabıydı.  Yorum için Tıklayınız.   Puanım ise 5/5.


  • Sylvain Reynard - Gabriel Aratfa: The Gabriel serisinin ikinci kitabıydı ve Gabriel ile Julia'nın hikayesi burada da kaldığı yerden devam ediyordu. Bir çiftin hikayesini anlattığı için sırayla okumanızı tavsiye ederim. Yorum için Tıklayınız.   Puanım ise 5/5.



  • Sylvain Reynard - Gabriel'in Cenneti: The Gabriel serisinin üçüncükitabıydı ve Gabriel ile Julia'nın hikayesi burada da kaldığı yerden devam ediyordu. Bir çiftin hikayesini anlattığı için sırayla okumanızı tavsiye ederim.Yorum için Tıklayınız.   Puanım ise 4/5.



  • Stephen King - Hayatı Emen Karanlık: Gerilim, psikolojik gerilim, polisiye ve gizem harmanlanmış bir kitaptı. Stephen King'in imzasını görüp de korku diye etiketlemeyin korku kesinlikle değildi. Ben diyorsam güvenin bu konuda bana ;) . Yorum için tıklayınız. Puanım ise 5/5. 



  • Chris Carter - Kanlı Selfie: Polisiye türündeydi. Hatta dedektifli falandı. Robert Hunter serisinin sekizinci kitabıydı ama her bir kitap farklı bir olay örgüsünde olduğundan bağımsız okunabilinir sadece Robert Hunter kitapta yer lan dedektif olduğundan dolayı seri adı bu. . Yorum için tıklayınız. Puanım ise 5/5. 


İşte bu ay böyle geçti ve en azından 7 kitap okumuşum diye kendi kendime motivasyonumu yükseltiyorum :) Nisan ayının daha iyi olmasını diliyorum. 





Umarım sizin de aylarınız bol kitaplı geçiyordur.

Okumayı bırakmayın :) 






1 yorum :

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın