1 Mayıs 2024 Çarşamba

0 Nisan Ayı Nasıl Geçti? // 2024


 Selam millet 😄

Nisan ayını geride bıraktık ve Mayıs'a giriş yapıyoruz. Sizin oralarda nasıl bilmiyorum ama İstanbul'da yaz gelemiyor, bir kendini gösteriyor sonra geri kaçıyor gibi bir durum var. Dün tişörtle gezerken bugün sweatshirt giyme moduna giriyoruz falan Sizin oralara yaz geldi mi? 

Bu ay çok kitap okuyamadım, programıma da uyamadım çünkü hem bayram olması hem de benim Harry Potter serisine dalmış olmam okumamı ertelememe neden oldu. Ama olsundu seriyi bitirmeme son filmleri kaldı ki onu da Mayıs ayında mutlaka izleyeceğim. 

Söz vermemin aksine bu ay blogger röportajı ekleyemedim ne yazık ki, çünkü zaman bulamadım umarım mayıs ayı için bir tane yapabilirim. Aklımda eski bloggerlardan biri var teklif edeceğim kendisine. Fırsat bulabilirsem.  😇

Bir sürü kitap aldım yine, indirimleri kovaladım durdum. Bunları youtube videosu olarak paylaşıyorum oradan bakabilirsiniz. 

Bu arada ara ara kitaplığımı boşaltmak adına elden çıkaracağım kitapları Dolap ya da Gardrops uygulamalarına yüklüyorum bilginiz olsun. 😇 Koymaya da devam edeceğim çünkü alma hızım okuma hızıma yetişmiyor bunun yanında da aldıklarım kitaplığa da yerleşemiyor bu yüzden okuduklarımdan tekrar okumayacaklarımı satışa uygun fiyatlara koyacağım. 

Şimdi "neler okudum neler izledim neler yaptım" kısa özetini aşağıda yazıyorum. 
 


Neler Okudum

3,5 / 5    Rabia Gümüş - Dağ Başında Aşk 2
5 / 5       A. Jade - Çalıntı Sözler
4 / 5       Sophie Lark - Kayıp Varis
4,5 / 5    Michelle Gross - Senden Bir Parça
5 / 5       Claire Kingsley - Düşmanım ile Aşkın Bilimsel Rekabeti
4 / 5       Greer Rivers - Hayalet
4 / 5       Victoria Alexander - Sonunu Bile Bile
 

Film-Tiyatro

Film Yorumu - Harry Potter ve Sırlar Odası                     TIKLAYINIZ
Film Yorumu - Harry Potter ve Azkaban Tutsağı               TIKLAYINIZ
Film Yorumu - Harry Potter ve Ateş Kadehi                      TIKLAYINIZ
Film Yorumu - Harry Potter ve Zümrüdüanka Kardeşliği   TIKLAYINIZ
Film Yorumu - Harry Potter ve Melez Prens                      TIKLAYINIZ
Tiyatro Yorumu - Kürk Mantolu Madonna                        TIKLAYINIZ



İlle Kitapla Gezdim Gördüm

Dijital Deneyim Müzesi & Miniatürk   TIKLAYINIZ





Nisan ayı bu şekilde geçti. Aslında bakarsanız baya dolu dolu geçmiş ama keşke kitap konusunda da dolu dolu olsaydı. 7 Kitap okumuşum normalde az değil ama yine de alma hızımla kıyaslandığında az geldi. 5 film 1 tiyatro izlemişim fena değil bence sanki 😇💜




 


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın