3 Kasım 2020 Salı

1 Ekim Ayında Okuduklarım

 

Ekim ayını da geride bırakırken sizlerle neler okuduğuma dair bir yazıyla buluştum tekrardan. 

Her ne kadar burayı aktif etmeye çalışsam da aslında pek de aktif değildi çünkü 30 Ekim 2020 tarihinde olan depremde İzmir'deki yıkım sonucunda içimden hiçbir şey yapmak gelmedi. Bir gözüm televizyonda arama kurtarma çalışmalarını izlerken bir gözüm kitap da öyle bakıyordum. Bu yüzden de bitirebileceğim kitabı bitiremedim ve elimde dolandı durdu. Durum böyle olunca da bu ayı bir kitap eksik bitirmiş oldum. Ama hala kalbim İzmir'de ve daha fazla hayatta haberi duyma umudunda... 

Bu sabah, internette küçük Elif'in, üç yaşında küçücük bir çocuğun kurtarıldığını görmek yüreğime su serpti ve içime umut ekti. Durum böyle olunca da blogumun başına geçebildim. Kulağım haberlerde olsa da burada bu postu yazıyorum. 

Rabbim, daha beterlerinden korusun ve İzmir'in yanında olsun. Dualarımız sizinle İzmir... 

Ekim ayını nasıl geçirdiğime gelirsek eğer 9 kitap okudum ve bir dizi bitirdim ki bitirdikten sonra öğrendim ki bir manganın dizisiymiş... umarım devamı gelir çünkü 1. sezon çok fena bitti. Aşağıda linkini ve yorumunu vereceğim. 

Neler okuduğuma ve puanlamama gelirsek; 

  • Whitney G. - Makul Şüphe (Puanım : 5/5) 
  • David Nicholls - Tatlı Hüzün (Puanım : 2/5)
  • Luis Prats Martinez - Hachiko (Puanım : 4/5)
  • Amanda Hocking - Kader (Puanım : 3,5/5)
  • Monica McCarty - Gazap (Puanım : 5/5)
  • Amy A. Bartol - Kaçınılmaz (Puanım : 4/5)
  • Büşra Toraman - Av Dönencesi (Puanım : 5/5)
  • Büşra Toraman - Cellat'ın Kalbi (Puanım : 5/5)
  • Büşra Toraman - Kanın Büyüsü (Puanım : 5/5)

Neler izlediğime gelirsek; 

  • Ben Dunn'ın Warrior Nun Mangası Dizi Uyarlamasının Değerlendirilmesi : TIKLAYINIZ


Bir ayım böyle geçti, umarım kasım ayı daha dolu ve daha iyi geçer. Tekrardan geçmiş olsun İzmir. Dualarımız, kalbimiz ve elimizden geldiğince yardımlarımız sizinle. 





1 yorum :

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın