24 Kasım 2020 Salı

0 ÖZEL BÖLÜM // Jennifer Royce - Gözlerinin Esareti

 

Vee size bomba gibi bir yazıyla geldim. 

Kitabın yorumunu paylaştım. 

Kitaba dair alıntılar yazısı da paylaştım. 

Peki kitaba dair özel bölüm okumaya ne dersiniz? Evet diyenleri bu başlığa alalım lütfen :)

Bilmeyenler için kısaca bir anlatayım, kitap historical romans türünce bir kitap. Ne yazık ki yeni basımı olmadığından bulmakta zorlanabilirsiniz. İki el kitap satan yerlere bakın, sahaflara bakın ve bu türü seviyorsanız mutlaka okuyun derim ben size. 

Ben kitabı ikinci kez okumamın yanında milyon kez de sayfalarını karıştırmışımdır. Çok severek okuduğum bir kitap. Zaten yazarın bütün kitaplarını da okumuş bulunuyorum. 

Yazarımız bu özel bölümü kitap ilk çıktığında tur için yazmıştı yanılmıyorsam, o zaman blogda paylaşmıştım ama sanırım silinmiş açılmıyor nedense, ben de yeniden paylaşayım dedim ve aşağıda yer alıyor bu özel bölüm. Öncelikle uyarayım kısa bir özel bölüm çok uzun değil, keşke uzun olsa da Kayran ve Keira'yı Rodolfo ve Almira'yı bol bol okusaydık ama ne yazık ki kısacık tadı damağımızda kalacak şekilde Kayran ve Keira ile ilgili bir özel bölüm :) 


Bu arada yüklemeyi Flipbooks'tan yaptım eğer açılmazsa diye de link bırakıyorum :) 


Eğer açılmazsa ise  Jennifer Royce - Gözlerinin Esareti Özel Bölümü için Tıklayınız!



GÖZLERİNİN ESARETİ ÖZEL BÖLÜM

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın