21 Kasım 2020 Cumartesi

0 Yeni Kitaplarım - Kasım 2020

 

Bahsettiğim siparişlerimden biri geldi. Trendyol'un indirimine Pegasus Yayınları da vardı. Ve yanılmıyorsam %40-50 arasıydı ve bazı setli satışlarda kitapların tanesi 10 TL gibi bir fiyata geliyordu. Ah bir de uygulamadan satın alanlarda ise 75 TL üzerine otomatik 20 tl indirim yapıyordu. Durum bu olunca ben de rahat durmadım ve hemen bir alışveriş yaptım. 

Elizabeth Hoyt'un kitaplarını topluyordum ve son kitabı eksikti bir tek indirim bekliyordum Trendyol indiriminde fiyatını 22 TL ye görünce hemen aldım. Asla kaçırmam böylesi güzel bir indirimi :) 

Bunu almışken de hem kargo indirimi olsun hem de almak istediğim setlerden birini daha alayım derken kendimi Sophie Jordan'ın 6 kitaplık setini aldım. Ona da 65 tl verdim. Bence Pegasus kitaplarını müthiş fiyatlara aldım :) 

Bu arada hepsi historical romans türünde ve ben bu türü sevdiğim için asla kaçırmazdım :D 

Neler aldığımı sıralamak gerekirse; 

  • Sophie Jordan - Skandal Aşıklar
  • Sophie Jordan - Kendini Aşka Bırak
  • Sophie Jordan - Seninle Bir Gece
  • Sophie Jordan - Aşka Teslim 
  • Sophie Jordan - Aşkın Günahı
  • Sophie Jordan - Düğün Gecesi
  • Elizabeht Hoyt - Kaçak Aşık




Bir diğer yeni kitabım da Pika Yayınları'nın yeni kitabı Aşk Benim Hamurumda Var. Kitabın iç tasarımını ve kalın kapak tasarımını çok sevdim. Daha önce okumadığım bir kitaptı ve merakla bekliyorum okumayı. Muhtemelen kısa zamanda okurum :) Okuma programımda araya sıkıştıracağım :) 

Bu yazarın kalemini biliyorsanız yorumlara beklerim, en azından ne beklemem gerek ne beklememeliyim bilgi vermiş olursunuz bana :) 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın