15 Kasım 2020 Pazar

2 Yeni Kitaplarım - Kasım 2020

 

Yine ben rahat durmadan kitap aldım :) Kasım ayı Tüyap ayıydı normalde ama pandemi dolayısıyla fuarlar açık değil ama zaten açık olsa da cesaret edip gidemezdim de. Neyse, çıkmasını beklediğim kitapların çıktığını görünce indirim bekleyemedim aldım.  

Kitap alışverişimin bir kısmını okuoku.com'dan bir kısmını da zebramo.com'dan yaptım. 

Lauren Kate kitaplarını Zebramo'dan aldım, aşırı tavsiye edilince ve orada da indirimle görünce kaçırmadan hemen aldım. Seriyi bana instagramdan @dallas_roarke tavsiye etti, ben de bir deneyeyim dedim ve hemen aldım. Diğerlerini de okuoku'dan aldım. 

Bu arada her ne kadar BKM çok geç gönderiliyor dense de ki ben hiç denemedim bilemiyorum o yüzden bir şey diyemem ama yapanlar bu konuda uyarılmış olmama rağmen Lauren Kate'in iki kitabını orada buldum sadece ve mecburen aldım. Umarım kısa zamanda gönderirler. 

Neyse neler aldığımı sıralarsam;
  • Büşra Toraman - Saklı Miras
  • N. G. Kabal - Dolunayda Açan Çiçek
  • N. G. Kabal - Ayçiçeği Karnavalı
  • Güneş Demirel - Nefes
  • Amanda Hacking - Çırpınız
  • Lauren Kate - Azap
  • Lauren Kate - Düşüş
  • Lauren Kate - Vurgun
  • Lauren Kate - Tutku 


9 kitap almışım gene baya kitap almışım ama bunların haricinde aldıklarımda var, onlar da kısa zamanda gelir muhtemelen. Dediğim gibi biri BKM alışverişim biri de Pegasus'un Trendyol'da yaptığı indirimden aldıklarımdı. Gelince onları da sizlerle paylaşırım :) 

Aralarında okuduklarınız varsa yorumlarınızı beklerim :) 



2 yorum :

  1. Lauran Kate merak ettiğim bir yazar ancak henüz okuyamadım :( Yorumlarınızı beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimdeki seri bittiğinde hemen başlayacağım, ama okuyan arkadaşlarım çok çok beğenmişler

      Sil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın