20 Nisan 2023 Perşembe

0 Matsuri Hino - Vampir Şövalye Cilt 6 (Vampire Knight #6)



~~~*~~~
"Sizin türünüz... bize saniyeler gelen hayatlar yaşıyor. Çok kısa."
~~~*~~~  

 

Aşırı yoğun çalıştığım şu günlerde beni rahatlatan ve yormayan bir şeyler okumaya ihtiyacım vardı bu yüzden de tek okuduğum manga serisi olan Vmapire Knight'a geri döndüm ve 6. cildini okudum. Onu da iki-üç günde anca bitirdim çünkü son 10 gündür evde de çalıştığım şuanda bu seri beni canlı tutan tek şey oldu. 

Serinin 19 cildi var ve hepsi yayınlandı şuanda o yüzden rahatlıkla başlayabilirsiniz ben genelde 4-5 tanesini alıyorum okuyorum sonra bir kaç tane daha alıp okuyorum derken 6.cilde geldim 😇

Seri adından da anlaşılacağı gibi vampirli bir seri bu tür kurguları sevenlere tavsiye ederim, özellikle manga severlere... çizimleri de çok güzel ayrıca 😇

6. cildin konusuna kısaca değinmek gerekirse; Cross Akademisi tatil dönemine girmeye hazırlanırken Yuki, hatırlayamadığı geçmişi kurcalamaya başlar ancak her seferin bir adım ilerleyeceğini düşündüğü hatırlama ve araştırma çabalarında hep bir şekilde önüne engel çıkıyor ve bir adım ilerleyemeden olduğu yerde kalıyordur. Ama buna rağmen kurcalamaya da çalışmaktadır. Bunun yanı sıra Zero, E Düzey bir vampir olmamak için çaba sarf etmemesine rağmen vampir tarafı Yuki'nin kanını istemekte ve her seferinde böyle bir adım attığında genç kıza zarar verdiğinin de farkındadır. Bir çıkmazda olduğunun farkında olmasına rağmen bir çözüm bulamamaktadır. Kaname ise... ailesinin sır olan ölümünü yakın arkadaşları duyması ve araştırmada Kaname'nin yanında olmasıyla karşılamaktadır. Kaname'nin ailesinin ölümünün arkasındaki sebep de merak uyandırıyor. 

Azıcık daha hareketlenen ve kanlı bir ciltti ama bunun yanında da yavaş yavaş sırların ortaya çıktığı, heyecanın arttığı bir ciltti de... 


~~~*~~~
Vampir olmak ister misin Yuki? Benim... Benim gibi kan emen bir canavar olmak... Uzun, çok uzun yıllar boyu benimle birlikte yaşamak?"
~~~*~~~  


Kaname'yi bazen seviyorum ama bazen çünkü nedense Yuki'ye yaklaşımı hiç hoşuma gitmiyor. Ben Yuki'yi Zero'yla tercih ediyorum 🙈 ama ne yazık ki Kaname'de Yuki'nin kanını isteyenlerden, onu kendine isteyenlerden... 

Zero... adamım ya... çok seviyorum bu adamı ve yaşadığı zorluklara rağmen kendi başına çözüm üretme çabalaması, buna rağmen Yuki'ye de yardımcı olma çabası ve onun yanında olması da çok tatlıydı. Umarım Zero, e düzey vampir olmadan bu cilt bitecek 😇

Yuki ise... geçmişi tam bir muamma... bende çok merak ediyorum çünkü altında bambaşka şeyler olacak gibi geliyor. Hatta belki Kaname'ye bile dokunabilir gibi geliyor... 

Ahh bir de ciltte yeni bir karakter türedi ve bu hiç hayra alamet değil bakalım neler olacak onunla ilgili. 

Ben bu cildi de çok sevdim ve keyifle ve zevkle okudum. Şimdi fırsat bulursam bir sonraki cilde başlayacağım. 😇 Bu ayı muhtemelen bu serinin elimdeki kitaplarıyla sonlandıracağım. 

Kitaba dair puanım 5 üzerinden 5 yıldız. 🌟🌟🌟🌟🌟



~~~*~~~
Annesiyle babasını kaybettiği o günden sonra değişti. 
Sanki
Yavaş yavaş
Bir zehir haline geldi. 
~~~*~~~


 



Kitabın adı       : Vampir Şövalye - Cilt 6
Yazarı              : Matsuri Hino
Yayına Hazırlık : Zeynep Kopuzlu Taşdemir, Ebru Ersin
Sayfa Düzeni    : E. Bahar Mete
Seri Bilgisi        : Vampire Knight #6
Yayınevi           : Akıl Çelen Kitaplar
Sayfa sayısı      : 192

Kitabın tanıtım yazısı: 

Zero E Düzeyine düşmenin verdiği acıyı çekerken, hiç beklenmedik bir zamanda Yuki'yi dudaklarından öper. Yuki ise geçmişini hatırlayamamaktan duyduğu rahatsızlık nedeniyle vampir avcılarının arşivinde geçmişiyle ilgili bir ipucu bulmaya çalışır. Akademi sömestr tatiline girer... Peki ya o karanlığın içinden çıkan şey de ne?






Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın