5 Nisan 2023 Çarşamba

0 ALINTILAR // Tessa Dare - Kusursuz Mürebbiye (Girl Meets Duke #2)

Girl Meets Duke

Evlilik Anlaşması
Kusursuz Mürebbiye
The Wallflower Wager
The Bride Bet


Chase alaycı bir ifadeyle güldü. "Dünyayı değiştirme gücüne sahip olduğumu düşünmeniz gururumu okşadı."

"Ben sizin dünyayı değiştirme gücüne sahip olduğunuzu düşünmüyorum," diye yanıt verdi Alex. "Rosamund ve Daisy  bu güce sahip olduğuna inanmıyorum Tabii fırsat verilirse."

"Demek öyle." Kadını kendine doğru çekti. "Peki siz dünyayı nasıl değiştirmeyi planlıyorsunuz Bayan Mountbatten?" 

"Size söyleyemem Bay Reynaud. Şu an gökyüzünü değiştirmekle meşgulüm."

Chase gözlerinin içine bir süre baktıktan sonra dramatik bir biçimde iç çekti. "Yanıltıcı reklamın en kötü örneğisiniz. İlkel bir cadıyı işe saldığıma inandırıldım. Ardından olağanüstü, cesur ve ilginç olduğunuzu öğrendim."

Pekala, diye düşündü Alex, zihninde çalıp duran şarkının artık dört kelimesi vardı.

"Keşke böyle şeyler söylemeseniz," diye kekeledi.

"Keşke böyle şeyler düşündürtmeseniz. Berabereyiz."

"Kızlara yetişmeliyiz."

"Evet, yetişmeliyiz."

İkisi de kımıldamadı.

Alex dudağını ısırdı. "Ama bunun yerine öpüşeceğiz, değil mi?"

Chase onun kollarının arasına aldı. "Ne yazık ki haklısın."


*****

"Konu sevgi olduğunda Chase'in ne yapacağı hakkında pek fikri olmuyor. Başkalarıyla ilgilenme konusunda harikadır ama başkalarının onunla ilgilenmesine izin vermez."

Elbette. Elbette öyleydi. Alex haftalardır kızlara olan sevgisini ifade etmesi için zorlamıştı ama yanlış yolu seçmişti. Chase'in onların sevgisini hak ettiğine inanması gerekiyordu. 



*****

"Risk almak istemiyorum."

"Pekala. Madem eminsin."

Alex başıyla onayladı. "Sanırım bunu yapabilirim." Kısa bir an gözlerini kapadı, yumruklarını sıktı. "Hayır, sen yanımda olduğun sürece yapabileceğimi biliyorum."

Ah, elbette yanında olacağım. Hele bir gitmeyi dene. "Güvende olacaksın Alex. Söz veriyorum derdim ama bunun kıymeti o kadar az ki  bu yüzden söylemeye değmezmiş gibi geliyor." Gözlerinin içine baktı. "Gitmene izin vermeden önce kendi canımı veririm."


*****

"Sen görmek istediğim son kişisin."

"Tamam, sen de benim görmek istediğim son kişisin."

Alex bıkkınlıkla iç çekti. " O halde neden buraya -"

"Sen uyumadan önce görmek istediğim son kişisin. Her ece. Hayatımın geri kalanında öpmek istediğim son kadınsın. Ve güzel yüzün ölmeden önce görmek istediğim son yüz. Çünkü seni seviyorum Alexandra."



 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın