30 Nisan 2023 Pazar

0 Nisan Ayı Nasıl Geçti?


Selam millet, 

Nisan ayı sizin için umarım güzel geçmiştir ama ne yazık ki benim için pek de planladığım gibi geçmedi... son 15 gündür  günde yaklaşık 16-17 saat çalışan bir mühendis var burada... 😔

Bu ay ne yazık ki listemde çoğu kitabı okuyamadım. Çünkü aşırı yoğun iş tempon o kadar arşa çıktı ki uyumak haricinde yaptığım tek şey çalışmak oldu... 😔

Bu iş yoğunluğum muhtemelen mayısın ortasına kadar gidecek ondan sonra eski tempoma dönmeyi umut ediyorum. Kitaplarımı çok özledim... 😍

Okuyamama karşılık bir sürü de kitap aldım ama asla durmuyorum ve yayınevleri de bana inat sanki bu ay hep güzel kitaplar çıkardılar. Ben de duramadım. Her ne kadar artık almayacağım desem de almaya devam ediyorum. Biri beni durdurmalı diyorum ama arkadaşlarım da benim gibi, birbirimizi devamlı dürtüyoruz 😂

Neyse dert yanmaya başlar gibi oldum ben bu ay neler okudum neler izledim onu deyip kısa keseyim bu sefer 😊


Neler Okudum

  • Tehlikeli Görev - Mihri Mavi
  • Kusursuz Mürebbiye - Tessa Dare
  • Aşkın Formülü - Helen Hoang
  • Bizimle Başladı - Colleen Hoover
  • Vampir Şövalye Cilt 6 - Matsuri Hino
  • Vampir Şövalye Cilt 7 - Matsuri Hino

Neler İzledim


Manga serisini alıp alıp okumuyordum ama iş yoğunluğumda hafif, güzel gider diye tekrar başladım. Elimde okunmadık tek kitabı kaldı sonrasında almaya devam edeceğim... 19 cilt anca biter 😂 

Bu arada başladığım Goblin'i de bitirdim bu ayda... madem okuyamıyorum dedim yarım dizimi izleyeyim diyerek Goblin'i izledim. boşa çıkarabildiğim birkaç saati de dizi izleyerek geçirdim. 


İşte benim nisan ayım böyle geçti umarım sizinki benden daha iyi geçmiştir. Mayıs ayını daha güzel bir ay geçirmenin umuduyla yazımı bitiyorum. 😇


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın