1 Ekim 2023 Pazar

2 Eylül Ayı Nasıl Geçti?


Ve bir ayı daha geride bırakırken bu sefer kışın erken gelmeye karar verdiğini söyleyebilirim. Açıkçası İstanbul'da havalar soğumaya başladı ve tam kahve-çay ile kitap keyfi yapmalık havalar var şuan burada.

Sizin oralarda nasıl bilemiyorum ama yazabilirsiniz yorumlara 😇 Kış gelmeyecek diye çok dert yandım ama geliyor sanırım bu havalar onun belirtisi sanırım. 😇

Neyse, havalardan konuşmayı bırakıp da bu ayı nasıl geride bıraktığımızı konuşalım. 

2 dizi ve 1 film izlemenin yanında biraz da kitap okudum ve bana sorarsanız dolu dolu geçtiğini söylemeliyim ki bu ay doğum günü kutlamaları ve yetişmesi gereken işlerle uğraşırken bir şekilde kitaplarıma da vakit ayırdım. Gerçi onlara ben her şekilde vakit ayırıyorum 😇

Severek okuduğum ve keyifle izlediğim dizilerin yanında Harry Potter film serisinin ilk 3 filmi yeniden "festival filmleri" adı altında ve indirimli biletlerle vizyona girdi. Milyonlarca kez televizyonda izledikten sonra sinemada izlemenin de keyfini çıkarmak adına ilk filmi öyle izledim. Size tavsiyem biletler 50 TL gibi bir fiyatken kaçırmayın izleyin. Diğer iki filmi de izlemeye niyetim var yakında yorumlar gelir 😉

Bu arada artık yaptığım kitap alışveriş videolarını YouTube üzerinden paylaşıp buraya da ekliyorum. Takip etmek isterseniz YouTube kanalımı buraya bırakıyorum. Youtube Kanalım

Okuduklarımın ve izlediklerimin yorumları blogda yer alıyor 😉 Ancak izlediklerimin linkini paylaşacağım buraya.

Neler Okudum

🌟🌟🌟🌟🌟 = Amy Lea - İlk Sette Aşk Yangını
🌟🌟🌟🌟🌟 =  Kei Koga - Brutal 1
🌟🌟🌟🌟🌟 =  Kei Koga - Brutal 2
🌟🌟🌟🌟🌟 =  Kei Koga - Brutal 3
🌟🌟🌟🌟🌟 =  Monica McCarty - Vurucu                                 
🌟🌟🌟            = Sarah Hogle - Sensiz Olmaz                 
🌟🌟🌟🌟🌟 =  Nora Roberts - Ölümüne Sadakat                                    
🌟🌟🌟🌟🌟 =  Hannah Grace - Icebreaker
 


Neler İzledim

Film Yorumu          Harry Potter - Felsefe Taşı : TIKLAYINIZ
K-Drama Yorumu =  Suspicious Partner Yorumu : TIKLAYINIZ
K-Drama Yorumu =  The K2 Yorumu : TIKLAYINIZ



İşte benim ayım böyle gitti ve bitti... 8 kitap, 2 dizi ve 1 film izlemişim, gözüm izleyemediğim dizilerde özellikle de  Castlevania: Nocturne girdi şimdi onu mutlaka Ekim ayında izlerim araya belki bir dizi daha eklerim 😇

 Umarım sizin ayınız bol kitaplı ve bol mutlu anılarla geçmiştir. 







 

2 yorum :

  1. Ekim 1 dedik ve havalar hemen soğudu. İstanbul'da ise yağmur üstüne yağmur. Bu hafta tamamen yağmurlu. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de yağışlı bir haftayı geride bıraktık artık bir nebze iyi İstanbul'da havalar en azından yağış durdu. Ama artık kışa kucak açıyoruz sanırım :(

      Sil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın