25 Kasım 2022 Cuma

0 Matsuri Hino - Vampir Şövalye Cilt 3 (Vampire Knight #3)



~~~*~~~
O adam bana şöyle demişti: "Kızlar doğuştan birer prensestir." Onun için bugünden itibaren sana "Kibar Prenses" anlamına gelen... 
"Yuki" adını verelim.
~~~*~~~ 


 
Küçük bir anlığına manga serime ara vermiştim ama yine okumaya dönerek 3. cildi bitirdim. Zaten o kadar kısa ve hızlı okunuyor ki bir akşamda bir tanesini çok rahatlıkla okuyabiliyorsunuz. 

Vampir Şövalye ya da orijinal adıyla Vampire Knight manga serisinin 3. cildini bitirdim. 

Çizimler yine çok güzeldi ve kurgu da bir tık daha hareketliydi ve daha da hareketleneceğinin sinyalini verdi. 

Geçmişe dönmeler, Kaname'nin Yuki'yle olan iletişimine değinmesi, Zero'nun gemişine dokunuşların yanı sıra Zero, avcı aileden gelen Zero kendisine verilen av işini yapmak zorunda kalır. Bununla uğraşırken ve Yuki'nin onun peşine takılmışken sürpriz bir kişi onları görür ve Cross Akademisi'ne kayıt olan yeni bir öğrenci olarak ortaya çıkar. Maria Kurenai... gizemli bir şekilde ortaya çıkıp gözüne Yuki ve Zero'yu kestirirken aynı zamanda Kaname ve diğerleriyle de gece derslerine girmesi gerekiyor. Yuki ve Zero'nun önünde büyük bir düşman var ve sessizce ilerlemeye devam ediyordu. 

Yuki ve Zero'nun geçmişlerine dönmeler, Kaname'nin onlarla ilişkisi ve Kaname'nin Yuki'ye olan duyguları, Zero'nun Yuki'ye olan duyguları çok güzel anlatılmıştı. 

Çizimler çok güzeldi onlara her seferinde değinmek zorundayım çünkü bence muazzam bir emek...

Yoruma geçersek... Yuki ve Zero arasında hep bir şeyler olmasını istiyorum dedim okurken. Çünkü öyle güzel anları var ve öyle hissedilen sahiplenme var ki aralarında... off ikisi çift olmalı 💜

Diğer yandan da Kaname de bence kendine bir eş bulmalı... Ama bu kesinlikle Yuki olmamalı... nedense Yuki'ye özel bir ilgisi var gibi... Ruka bence Kaname için ideal olabilir çünkü Ruka ondan hoşlanıyor gibi... ayy bilemiyorum bence onlar da bir çift olsunlar. Vee mutlu son 😂

Bence kitabın asıl bombası Maria Kurenai... içimden bir ses bu kızın bela olduğu ve Yuki ile Zero'ya musallat olacağı... muhtemelen ilerleyen ciltlerde ortaya çıkacak pislikleri... 

Neyse... kitabın sonunda bundan sonra daha da hareketleneceğini söyledi yazar o yüzden bu hafta sonumu bu serinin elimdeki kitaplarını okuyarak geçirmeyi planlıyorum 😎 

Ben bu kitaba 5 üzerinden 5 veriyorum. 


~~~*~~~
Cross Akademisi'nde barışın tehlikede olduğunu ben de biliyorum... Onun için oturup düşündüm. Bu küçük bahçede Yuki'ye kim kalkan olabilir? 
Sen ona asla ihanet etmezsin...
O kadar minnet borcun vardır herhalde... 
Onun için hayatta kalmana izin verildi... Zero. 
Benim tarafımdan...
~~~*~~~ 



Kitabın adı      : Vampir Şövalye - Cilt 3
Yazarı            : Matsuri Hino
Yayına Hazırlık : Zeynep Kopuzlu Taşdemir, Ebru Ersin
Sayfa Düzeni   : E. Bahar Mete
Seri Bilgisi       : Vampire Knight #3
Yayınevi          : Akıl Çelen Kitaplar
Sayfa sayısı     : 192

Kitabın tanıtım yazısı: 

Zero, onlar Akademinin Koruyucuları!!Gece sınıfının sınıf temsilcisi saf kan vampir olan Kaname ise bu önemli görevde Yuki ve Zeronun en büyük destekçisi. Safkan vampir Kaname, Yuki ve Zeronun sırrını öğrendiğinden beri ne yapacağıyla ilgili düşüncelere dalmış bir halde kendini odasına kapatır. Ancak İçiconun dedesinin Ay Yurduna gelmesiyle tüm Gece Sınıfı, yaşayan en yaşlı vampiri karşılamak için bir araya gelir. Her ne kadar İçiconun dedesi torununu ziyarete geldiğini söylese de aslında peşinde olduğu şey Kanamenin safkanıdır.Manga tutkunlarının merakla beklediği Vampire Knight- Vampir Şövalye, mangayı Türkçe okumak isteyenler için 3. cildiyle raflarda!





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın