15 Kasım 2022 Salı

0 ALINTILAR // Sylvia Day - Sana Bağlandım (Crossfire #3)



"Benimle tüm bağını kopardın. Beni dışarıda bıraktın. Sen ve ben..." 

"Sonsuza dek." Parmak uçlarını aralık dudaklarıma bastırdı. "Bitti artık, Eva. Artık değiştirmeyeceğimiz bir şey için tartışmayalım."

Elini kenara çektim. "Bitti mi gerçekten? Artık beraber olabilir miyiz, yoksa hala ilişkimizi polisten saklıyor muyuz? Hatta gerçekten bir ilişkimiz var mı?"

Gideon gözlerini gözlerimden bir an olsun ayırmadı, hiçbir şeyi gizlemiyor, acısını ve korkusunu görmeme izin veriyordu. "Ben de sana bunu sormak için geldim. "

"Bana kalsa ben asla bırakmam seni," dedim coşkuyla. "Asla."

Gideon'ın elleri tenimde ateşten bir iz bırakarak boynumdan omuzlarıma kaydı. "Bunun doğru olmasına öyle ihtiyacım var ki" dedi yumuşacık bir sesle. "Kaçacasın diye korktum. Korkacaksın diye... benden."

"Gideon, hayır..."


*****


Onu çok fazla seviyordum. Onu elimden kaçırmaktan korkuyordum sürekli. Mucizemdi o benim, elimde tutmaya çalıştıım düşümdü. 

Titrek bir soluk çıktı dudaklarımdan. "Sen bir kadın için enfes bir lükssün, biliyor musun? İnsanın ağzını sulandıran şahane..."

"Kes sesini." Döndü ve daha ben niyetinin ne olduğunu anlayamadan altına alıverdi beni. "Bok gibi param var ama sen beni yalnızca vücudum için istiyorsun."

Koyu renk saçlarının o olağanüstü yüzü çevreleyişine bir kez daha hayran olarak baktım ona. "O vücudun içindeki kalbi istiyorum ben." 

"O zaten senin."



*****


"Yanımda kalmana ihtiyacım var, Eva." diye fısıldadı, nihayet bana sarılarak. "Sense tereddüt ediyorsun. Bu beni çıldırtıyor."

Kollarımda hafifçe salladım onu. "Benim için çok önemlisin, o yüzden bu kadar temkinli davranıyorum."

"Seninle aynı yatakta uyumayı bile başaramazken" - başını arkaya yatırdı - "benimle birlikte olmanı istemeye hakkım yok biliyorum ama seni kimsenin sevemeyeceği kadar çok sevebilirim. Sana bakıp seni mutlu edebilirim. Bunu yapabileceğimi biliyorum."

"Yapıyorsun zaten." Şakaklarındaki saçları kulağının arkasına ittim ve yüzündeki özlemi görünce ağlamak istedim. "Yanında kalacağıma inanmanı istiyorum."

"Korkuyorsun."

"Senden değil." İç geçirdim, sözcükleri anlamlı bir şekilde bir araya getirmeye çalışıyordum. "Yalnızca... Yalnızca senin bir uzantın olarak yaşayamam ben."

"Eva." İfadesi yumuşadı. "Ne ben değişip farklı biri olabilirim ne de seni değiştirmek isterim. Benim bütün istediğim her kimsek o olmaya devam etmemiz - ama birlikte."



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın