10 Haziran 2023 Cumartesi

0 Vi Keeland - Davetiye


~~~*~~~
"Sen bir erkeğe ihtiyaç duyan kadınlardan değilsin. Sen erkeklerin ihtiyaç duyduğu kadınlardansın."
~~~*~~~
 

Ben bu kadının kitaplarına bayılıyorum. Cidden çok severek okuduğum ve asla sıkılmadığım kitaplar oluyor ama bu kitap bir farklı geldi çünkü kurgunun karakterleri ve kurgusu çok çok hoşuma gitti. 

Seri değil, tek kurgu ve hikaye dolayısıyla yazarı okumamış takipçilerim bu kitapla da başlayabilirsiniz. Yalnız her ne kadar çok olmasa da bir iki sahnede +18 sahne var ama diğer kitaplarına göre daha usturuplu bir kitap bu. 

Akıcı, eğlenceli, romantik bir kitaptı. Bu tür kitapları sevenlere tavsiye ederim. Tam film tadındaydı. 

~~~*~~~
Tam olarak neyi daha seksi  bulduğumdan emin değildim - görünüşünü mü , geri adım atmaması mı yoksa gitmeden önce bana kafa tutarak bir pislik olduğumu söylemesi mi?
~~~*~~~


Kitabın kısaca konusuna değinmek gerekirse; Stella, eski ev arkadaşına gelen lüks bir düğün davetiyesine en yakın arkadaşının da gazına gelerek katılmaya karar verir. Eski ev arkadaşının adını kullanarak düğüne katılan Stella, orada Hudson ile tanışır. Gelinin ağabeyi olan Hudson, genç kadının söylediği kişi olmadığını anladığında onun düğünden uzaklaşmasını sağlar bir şekilde böylece de olaylar başlar. Bir kimyager olan Stella, parfüm üreten, korkuları hazırlayan bir genç kadındır. Kendi işini kurmak için istifa eden ve elindeki bütün parayı da bu işe yatıran sonrasında da tıkanıp kalan genç kadın katıldığı düğündeki geline özür anlamında hazırlayıp gönderdiği parfüm çok beğenilince onların yatırım şirketinin yardım da bulunarak kendi işini kurmaya başlar. İşine odaklanırken aynı zamanda Hudson ile çalışan genç kadın, aralarındaki çekime karşı koymaya çalışır çünkü işi önceliklidir ve eski nişanlısı ile de iş yapıp fiyaskoya uğradığı içinde ürkek davranmaktadır bu konuda. İşine öncelik vermektedir. Diğer tarafta ise Hudson, düğünde Stella'dan ciddi anlamda etkilenmiş ve hoşlanmıştır. Sonrasında ise iş ilişkileri oluşunca ve genç kadından bir kere ret yiyince kendini geri çeker ve genç kadından adım bekler. Ancak bu süre zarfında da Stella'ya karşı duygularını ve ilgisini belli etmeye devam eder. Özellikle de genç kadının işine karşı olan tutkusu, heyecanı, insanlarla ilişkisi ve diğer kadınlardan farklı olarak doğallığı genç adamı daha da etkiler. İkili iş ilişkilerine devam ederken aynı zamanda da aralarındaki duygusal çekimi de idare etmeye çalışmaktadır. Ancak Stella'nın hobisi olan başkalarının günlükleri okuma tutkusu Hudson ile ilgili bilinmeyen sırları ortaya çıkaracaktır. Bu da ikili arasındaki dinamiği nasıl etkileyecek bu kitapta okuyoruz. 


~~~*~~~
Bu kadınla ilk tanıştığımda onun güvenilmez biri olduğunu düşünmüştüm. Birkaç ay sonra, hayata sıkı sıkıya tutunanın o olduğu ve öğrenecek çok şeyi olanın ben olduğumu fark ediyordum. Bundan daha da çılgınca olanı, o yeni hikayesini yazarken ben de onun bir parçası olmak istiyordum.
~~~*~~~



Öncelikle kitapta en çok hoşuma giden detay, Stella'nın kariyerine odaklanarak ve tutkuyla işine bağlı olması. İşine aşık bir insan olmanın ne demek olduğunu bilen biri olarak Stella'yı çok iyi anladım. O satırlarda kendimden parçalar görmek çok güzeldi. Çünkü aynı tutkuyu bende kendi işime karşı hissediyorum o yüzden Stella'yı çok sevdim. 

Stella'nın güçlü kişiliği, her ne kadar aksini gösterse de cesareti, doğallığı çok tatlıydı. Heyecanlarını okurken bende hissettim resmen.

Hudson ise... adamı çok sevdim. Cidden bir Hudson bende bulsam asla ret etmem direk tamam derim her şeye... Öyle bayıldım resmen adama. Ne istediğini bilen, işini ciddiye alan, istediği şeyi elde etmeye odaklı olması ve ilgisini çeken bir şeyden asla sakınmaması da çok güzel. Ayrıca küçük kızına da çok güzel bir baba... çok sevdim. Adamım kralsın sen. 😍

Hudson'ın Stella'ya olan ilgisi, onu belli etme çabası, kıskandığında bunu saklamaması ve her daim ilgisini dile getirme şekli çok güzeldi. Ayrıca kardeşi Olivia ile olan ilişkisi de öyleydi. Bazı halleri bana kardeşimle beni anımsattı. Kendimden parçalar bulduğum karakterleri çok seviyorum cidden. 


~~~*~~~
"Sanırım Hudson'ın kalbini kırmaktansa içimde bir delik açılmasını tercih ederim."
~~~*~~~



Stella'nın en iyi arkadaşı Fisher'ı da çok sevdim. Adamın düşünce tarzı falan benim resmen arkadaşlarıma verdiğim gazları anımsattı. 🙈 harikaydı. Buna karşılık da çok iyi arkadaş olması da çok güzeldi. 

Çok uzatmayacağım yoksa spoiler vermeye başlayacağım ama kitabı çok severek okudum. Uzun zamandır geç saatlere kadar okuyup bitirdiğim kitap olmamıştı bu o kitaplardan biri oldu. Ertesi gün işe gidecek olmayı umursamadan okudum ve bitirdim. 

Çoğu zaman kendimi film izler gibi hissettim aşırı keyif aldım. 

Kitaba dair puanım 5 üzerinden 5 benim için. 🌟🌟🌟🌟🌟


~~~*~~~
"Bence hayat farklı yönlere uzanan bir dizi basamak taşı. Hangi yolu izlememiz gerektiği konusunda hiçbir fikrimiz yok, bu yüzden düz bir çizgide yürümeye ve en büyük taşları takip etmeye meyilliyiz çünkü e kolayı bu. Tesadüflerse sapa bir yola ulaştıran daha küçük taşlar. Eğer yeterince cesursan o taşları takip eder, kendini tam olarak olman gereken yerde bulursun."
~~~*~~~




Kitabın adı     : Davetiye
Orijinal adı     : The Invitation
Yazarı            : Vi Keeland
Çevirmen        : Gizem Toy
Yayınevi          : Yabancı Yayınları
Sayfa sayısı     : 320

Kitabın tanıtım yazısı: 

Aşk bazen gün gibi ortadadır.
Bazen de…

Şehrin en büyülü mekânında gerçekleşecek düğüne hiç beklenmedik bir davetiye almıştım. Fakat ufak bir sorun vardı: Davetiye benim değil, gecenin köründe iki aylık kirasını ödemeden kaçan eski ev arkadaşımın adınaydı. Ben de fırsatı değerlendirip en sevdiğim yerde şık bir davete katılmak, dertlerimi unutup eğlenmek istemiştim sadece.

İşte Hudson Rothschild’la da orada tanıştım. O gördüğüm en etkileyici adamdı ve aramızdaki elektrik elle tutulabilecek kadar yoğundu. Ancak Hudson kim olduğumu –daha doğrusu olmadığımı– çözdüğünde benimle biraz eğlenmeye karar verdi ve gecem böylece sona erdi. O kadar utandım ki arkama bile bakmadan oradan kaçtım. Ya da kaçabildiğimi sandım.

Oysa hikâyemiz daha yeni başlıyordu.

“Davetiye, romans okumayı neden sevdiğimin mükemmel bir örneği.” —Kindle Crack Book Reviews

“Karakterler arasındaki kimya çok yoğun, tutkuları ateşli ve laf dalaşları zekice.” —Thelma and Louise Book Blog

“Sanırım yeni favori kadın karakterimi buldum çünkü Stella kesinlikle muhteşem. Güçlü, korkusuz, zeki ve harika bir kadın.” —TJ Loves To Read

“Vi Keeland’ın en sevdiğim yazar olmasının bir sebebi var. Kitapları ASLA hayal kırıklığına uğratmıyor.” —HEA Bookshelf Blog

“Hem gülmekten gözümden yaş geldi hem kalbim kırıldı ama kendimi sayfalardan bir türlü ayıramadım.” —Keri Loves Books

“BU KİTABI AKLIMDAN ÇIKARAMIYORUM. Hatta hemen şimdi yeniden okuyacağım.” —Anne’s Corner Book Blog

“Resmen yalayıp yuttum, şimdi de bittiği için üzgünüm.” —The Smuthbrarians

“Kesinlikle beş yıldız vereceğim bir kitap.” —Bookaholic Shay

“Tam bir Vi Keeland kitabı.” —Bookgasms Book Blog




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın