25 Ağustos 2023 Cuma

0 ALINTILAR // Lemariz Müjde Albayrak - Hürriyet Tutsağı


 

Kitabın yorumu için tıklayınız!







"Toplumun sana dayattığı tüm kurallara rağmen başarabilmişsin. Önündeki engelleri aşabildiğinde kim bilir neler yapmaya kadir olacaksın. Her ne kadar seninle bilim ve aydınlanmanın ışığındaki amaçlar doğrultusunda yollarımız birleşmiş olsak da gün sonunda ben bir erkeğim Lemide."

Lemide'nin yanakları kızararak bakışları faytonun deri koltuklarına doğru kaydı. Belki de hiç farkında olmadığı kadar Kürşad'ın bir erkek olduğunun farkındaydı o an.

"Bir erkek olarak içimde yeşeren tohumlar, gün gelir de kıskançlığın doğurduğu beklentilere boyun eğerse diye ürkmüyor değilim."

"Kıskanmak mı? Beni mi?"

Kürşad uzanarak Lemide'nin başındaki örtüden yanağına doğru kurtulmuş bir tutam saçı parmaklarının arasına aldı, karşısında bir su tanesi kadar duru ve içini acıtacak kadar masum genç kadını uzun uzun izledi. 

"Evet Lemide, kıskanmak ve evet seni... Daha önce hi aklıma gelmeyen hisleri bana düşündürtüyorsun. Bunları belki sana söylemem yakışık almıyor ama aramızda hiçbir şeyin gizli saklı olmasını istemiyorum. Öylesine genç, öylesine tecrübesiz ve öylesine umutlarla dolusun ki kendimi yanında, hem tüm dünyanın güzelliklerini sana göstermek isterken hem de seni tüm dünyadan saklamak isterken buluyorum."


*****




"Ben sana aşık olum Lemide. Ne denli hızlı olduğunun yahut seni ne kadar az görmüş olduğumun bir mühimmatı yok. Seni derin hislerle seviyorum. Tüm planlarım aksini dese de ben bunu engelleyemedim ve hislerimden çok eminim."

"Siz... Sen..."

"Cesaretimi toplamış söyleyebiliyorken izin ver de yüreğimdekileri sana diyeyim. Biliyorum, henüz çok gençsin ve hayata dair yapmak istediğin nice şey mevcut. Belki tüm bunları demem için çok erken çünkü bir ihtimal sana olan hissiyatıma karşılık vereceksin, bir ihtimal de kalbin başka yollardan gitmek isteyecek. Aşkın en korkutan yanı da bu ya zaten." Kürşad kısa bir an durup Lemide'nin bakışlarında kalbinin korkularının cevabını ararcasına baktı ve sonra devam etti: "Ne olursa olsun, tüm etkenlerden bağımsız sever insan. Ben de öyle aşık oldum sana. Sana söylüyorum çünkü başıma bundan gayri ne gelirse gelsin, senin bunu bilmeni istiyorum. İçinde bulunduğumuz koşullar dahilinde, içim içimi yese de sana kati bir vaat verememekteyim. Bedbahtım Lemide. İnan ki planlarım içinde değildi bir gönül mevzusu, lakin bu hisler ne vakit ne koşul tanıyor. Tek temennim; bil ki bu hayattan bu Kürşad geçerse, senin aşkınla geleceğe dair hayaller kurdu."


*****



"Öyle mükemmelsin ki senden ayrı kalmak dünyanın güneşin etrafında dolanmaktan mahrum kalması gibi hissettiriyor."

"Bir tutsaklık mı yani?"

"Bilakis hürriyet. Sen nefes alma hürriyetimsin Lemide. Sadece senin yanındayken her zafer mümkün görünüyor."

Lemide gülümseyerek kollarını Kürşad'ın beline doladı ve başını göğsüne yaslayarak gözlerini kapadı. Keşke hayat sadece tam o andan ibaret olabilseydi.


*****



"Sevmek sevdiğini esaret aldatında görmeye razı gelmek değil, özgürce kanatlarını çırpabilmesi için mücadele edebilmektir."





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın