9 Ağustos 2023 Çarşamba

0 ALINTILAR // Nora Roberts - Ölüm Tuzağı (Ölüm Serisi #8)


Kitabın yorumu için tıklayınız!







"Bu olayın kendi halinde basit bir cinayet olmasını diliyorum Eve. Çünkü eğer böyle değilse, ilgilendiğin şey bir cinayetten daha tehlikeli olabilir. Sen daha büyük bir çıkarın arkasında yer alan gizlenmiş bir misyonla ilgileniyor olabilirsin."

"Daha çok insanı kurtarmak için diğerlerini kurban etmek mi? Bu daha önce de kurulmuş bir satış tezgahı. Bu her zaman çöker."

"Evet." Mira'nın sakin bakışlarında biraz merhamet, biraz da korku vardı. 

"Fakat bu çöküş hiçbir zaman çabuk gerçekleşmemiştir."


*****



Roarke, Eve'in ona sıkıca sarılışını, titreyişini hissetti. 

Başını kaldırarak, Eve'i sert kış ışığında izledi. Roarke, onun gözlerine kilitlenmiş, öylece bakan kızıl kahverengi gözlerini bulanık bir şekilde seyrederken, kalbi duracak gibiydi, aşk onu harap etmişti. 


*****


"Senin bir manzara değişikliğine ihtiyacın var, dikkatini dağıtacak bir şeye yani. Pazartesi günü bu işe kafan daha net bir şekilde geri dönebilirsin. Hadi gidelim."

Eve dışarıyı göstererek, "Gidiyor muyuz? Nereye? Fark etmediysen dışarısı berbat durumda, kara gömülüyoruz."

"Öyleyse neden bunun tadını çıkarmayalım?" Roarke onu çekerek ayağa kaldırdı. "Hadi kardan adam yapalım."

Onu sürekli şaşırtıyordu; fakat bu kez gerçekten Eve'in ağzı açık kalmıştı. "Sen bir kardan adam mı yapmak istiyorsun?"

"Neden olmasın? Ben dışarılara bir yerlere uçarız, hafta sonunu Meksika'da falan geçiririz diye düşünmüştüm, fakat..." Hala onun ellerini tutuyordu, pencereden dışarı bakıyor ve gülümsüyordu. 

"Böyle bir fırsatı ne kadar sıklıkla yakalayabiliriz peki?"

"Ben kardan adam nasıl yapılır bilmem."

"Ben de bilmiyorum. Hadi gel birlikte ortaya nasıl bir şey çıkaracağız bakalım."


*****


Roarke' yaklaştı, yaklaştı ve onu kollarıyla sardı. "Teşekkürler."

"Niçin?"

"Neye ihtiyacım olduğunu anlayacak kadar beni iyi tanıdığın için." Gözlerini kapattı, yüzünü Roarke'un boynuna yasladı. "Sanırım ben de senin bunu yapmanın kolay olmadığını bilecek kadar iyi tanıyorum seni."

Roarke, Eve'i sıkıca sardı. "Senin bu şekilde acı çekmene dayanamıyorum."

"Üstesinden geleceğim. Umduğumdan azı olmayacağım. Veya kendimden beklediğimden azı olmayacağım. Senin yanımda olmana ihtiyacım var."



*****

"Yağmurun arasında sana doğru yürürken senin orada olacağını biliyordum."

"Ne zaman kendi içine bakmaya karar verirsen, ne bulursan bul, onu uzaklaştırmaya çalıştığın zaman ben orada olacağım."

Eve'in duyguları karmakarışık olmuştu, artık patlamak üzereydi. "Seninle tanışmadan önce bir gün nasıl geçirebiliyormuşum inan bilmiyorum."

Şaşırma sırası şimdi ondaydı. Eve'i kendisine yaklaştırdı. "Kırk yılda güzel bir laf ettin."






 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın