4 Kasım 2023 Cumartesi

0 ALINTILAR // Rina Kent - Yalanın Yemini (Deception Trilogy #1)


 

Kitabın yorumu için tıklayınız!







"Senin şartların varsa benim de var."

"Bu şartlara tutunmak sadece ıstırabını uzatacak. Bunu anla, Lia. Ben karşı gelinecek ya da kafa tutulacak biri değilim. Beni ne kadar zorlarsan o kadar acımasız olurum. Bana ne kadar meydan okursan o kadar sert karşılık veririm. İnan ki karşılık verip insanlıktan çıkan tarafımı görmek istemezsin. Sana merhamet gösteriyordum, bu yüzden minnettar ol."

"Merhamet mi?" Alaylı bir şekilde söylemek istesem de sözlerinin saldırısı yüzünden dudaklarım titriyordu. "Davranışlarının neresi merhamet göstergesi olabilir ki?"

"İnan bana öyleler."


*****

"Sana iki şans verecek kadar cömerttim ama sen yanlış olanı seçtin. Daha önce söylediğim gibi bana kafa tutman, yalnızca inatçılığını içinden söküp atmama sebep olacak. Bana meydan okuman akıntıya karşı yüzmen demek. Şunu kafana sok, meydan okumayı ben yaparım, tersi mümkün değil. Bunu öğrenme vaktin geldi."


*****


"Baba?" Jeremy durdu, başını kaldırıp babasına baktı.

"Efendim?" Oğluyla konuşurken Adrian'ın sesinin daha nazik olduğunu fark ettim. Hala o yoğunluğa sahipti ama onu Jeremy'e yöneltmiyordu.

"Annemi alabilir miyim?"

Adrian'ın kül rengi gözleri bana kaydı sonra tekrar oğluna odaklandı. "Zaten aldın ya."

"Şimdi değil. Geceleri. Annemin benimle uyumasını istiyorum ama bunun için sana sormam gerektiğini söyledi."

Alevler yavaşça yanaklarıma yükseldi. Çocuk, bu öneriyi ciddye almıştı.

"Demek öyle dedi." Adrian, beni nefessiz bırakan küçük bir gülümseme ile bakışlarımla buluştu. Kahretsin. Tam bir gülümseme bile değildi ama saldırı altındaymış gibi hissediyordum. 

"Evet," dedi Jeremy. Havada yayılan gerilimden habersizdi. "Yani, onu alabilir miyim?"

"Zaten gündüzleri onunlasın, yani hayır."

"Lütfen, baba."

"Benim tamamen yalnız olmamı mı istiyorsun, Malysh?"

"Hayır."

"O zaman geceleri anneni bana vermen gerek."

"Senin de mi anneme ihtiyacın var, baba?"

Adrian sakin, keskin bir tonla cevap vermeden önce durakladı. "Evet, var."


*****


Onu mutlu etmeyi seviyordum. Kollarımda eriyişini seviyordum ve bunları ne kadar sevdiğimi bütün gece boyunca ona göstermeye niyetliydim. 

Fakat ben bile bu evrenin sona ereceğini biliyordum. İkimizin de şeytanlarıyla yüzleşmesi gerekecekti. 

Onu kollarıma alarak yatağa taşıdım.

Bu konuda şimdi değil, yaşandığında endişelenecektim çünkü şu an önemli olan tek şey, karımdı.



 

 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın