23 Ocak 2021 Cumartesi

0 Yeni Kitaplarım - 2021

Bu ayın son alışverişi de elime ulaştı. Bunu da kitayurdu.com'dan yaptım ve resmen Türk yazarlara ağırlık verdim. Aslından almayı istediğim serilerdi ve indirimde varken alayım dedim. 

Aslında Visal ve Dayanılmaz kitaplarını puan kataloğundan aldım. Yıllardır buradan alışveriş yaptığım için baya puanım birikmişti ve baktım ki puan kataloğu düzenlenmiş benim de istediğim kitaplar var bu fırsatı kullanayım dedim. Bu iki kitabı aldım şansıma normal alışverişimle puan kataloğu alışverişim birer gün arayla geldiler ve ben de paylaşım yapmak için bekledim :) 

Aşkın Nur Karataş'ın serisi çok tavsiye edildiğinden dolayı aldım ve kapak tasarımları da çok dikkatimi çekiyordu bu yüzden indirimi değerlendirdim :) Umarım beğeneceğim. 

Nazmiye Sümer'in ise kalemini biliyorum ve bu serisine de fırsat vermek istedim. Yanılmıyorsam fantastik bir seri ve Türk yazarların bu türü güzel yazdığını düşündüğüm için mutlaka deneyeyim dedim :) 

Neler aldığıma gelirsek; 
  • Aşkın Nur Karataş - Hırçın
  • Aşkın Nur Karataş - Yalancı
  • Aşkın Nur Karataş - Ateşli
  • Aşkın Nur Karataş - Dayanılmaz
  • Zeliha Eren - Visal
  • Nazmiye Sümer - Cazi 
  • Nazmiye Sümer - İfritin Varisi 

Aralarında okuduklarınız varsa yorumlarınızı beklerim :) En azından beklentimi ona göre ayarlarım diye düşünüyorum :D 





 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın