14 Ocak 2021 Perşembe

0 Yeni Kitaplarım - Ocak 2021

Yeni kitaplarım başlığı atayım bir tane dedim. Normalde bütün kargolarım gelsin diye bekleyecektim ama dayanamadım önden gelen bir kısmı paylaşayım istedim. 

Öncelikle Yabancı Yayınları kitaplarımı aralık ayının son günlerinde kitapyurdu.com %50 indirim yapmıştı ve bende dayanamadım ve kitapları aldım. Aslında almayı planlamıyordum ama bir anda ilgimi çekti ve hemen aldım. 

Julia Quinn kitaplarını ise n11.com dan aldım ve onları da instagramdan tavsan_kitapligi sayfasından Tuğçe söyledi. Bridgertons ailesinin atalarına dayanan bir hikaye... tarih olarak baktığımda bizimkilerin öncesi olduğunu düşündük ayrıca serinin adı da farklı. Orijinal dilden okumak istedim çünkü Epsilon'dan bu konuda umudumu kestim çıkarmayacak muhtemelen... Sadece ikisine bir servet yatırdığımı söylemeliyim. Ucuz değildi cidden... 

Kitapları liste olarak sıralamak gerekirse; 
  • Hainin Oyunu
  • Aşk ve Yonca
  • Aşk ve Dondurma
  • Because of Miss Bridgertons
  • The Girl with Make-Believe Husband

İşte böyle kitaplar, umarım kısa zamanda okuyacağım özellikle Julia Quinn'leri :) 

Aralarında okuduklarınız varsa yorumlarınızı beklerim :) 






 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın