3 Kasım 2021 Çarşamba

0 Neler Okudum - Ekim 2021

Biraz geç bir yazı oldu ama Ekim ayında okuduklarım postuyla karşınızdayım :) 

Ekim ayında istediğim verimle okuyamadım ne yazık ki çünkü çok fena dizilere daldım peş peşe dizi izledim ve iki haftam dizilerle geçti. Çok pis bağımlılık yapıyor bu diziler. Önden bu konuda sizi uyarayım da ;)

Toplamda 6 kitap okudum ki diziler olmasaydı hedefim 10 kitaptı ama olsun 6 da bence güzel bir sayı hiç okumamaktan iyidir. 

İzlediklerimi de okuduklarımı da aşağıda listeleyeceğim ama şunu söylemeliyim ki ne olursa olsun dizi de izlesem kitapta okusam bence güzel bir ay oldu. Dolu dolu oldu her ne kadar hedeflerime ulaşamamış olsam da :) 

Bu arada sizlerin de hem dizilere hem de kitaplara dair yorumlarınızı bekliyorum ;) Ayrıca hepsinin yorumu blogda yer alıyor ;) 


Neler okudum;

  • Puanım : 2/5      //   Annabel Pitcher - Hepsi Benim Suçum
  • Puanım : 4/5      //   Elizabeth Hoyt - Ruh Eşini Bulduğunda
  • Puanım : 4/5      //   Winter Renshaw - Kalpsiz
  • Puanım : 4/5      //   Winter Renshaw - Umursamaz
  • Puanım : 3.5/5   //   Winter Renshaw - Paha Biçilemez
  • Puanım : 5/5      //   Çağla Çakır - Mavi Dantel



Neler izledim;



Bol kitaplı bir ay geçirmenizi dilerim :) 

 



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın