17 Nisan 2024 Çarşamba

0 ALINTILAR // Claire Kingsley - Düşmanım İle Aşkın Bilimsel Rekabeti (Dirty Martini Running Club #2)



  Kitabın yorumu için tıklayınız!






Başlamadan önce anketin mantığını akademik olarak anlamıştım. Öte yandan bunu deneyimlemenin nasıl bir his olduğunu fark etmemiştim. Özellikle de Corban ile deneyimlemenin nasıl bir duygu olacağını hesaba katmamıştım.

Düşündürücü sorular derin yanıtlar ortaya çıkarıyordu. Verdiği cevaplar benim dürüstlüğümü besliyordu. Sanki bilinçaltım kırılganlığını sezmiş ve uyum sağlamaya çalışmıştı. Bir girdapta dönüyormuşuz gibi, ne kadar çok soruyu yanıtlarsak o kadar çok şey paylaşıyorduk. Tepkilerimiz derinleştikçe devam etmek daha kolay oldu ve aniden hiç beklenmedik bir şey hissettim.

Bağ.

Anlayış.

Aşinalık. 

Devam etme yönündeki tuhaf arzuya karşı koymadım. Son birkaç soruyu yanıtladığımızda, bir şeyler olduğunu fark ettim. Parlak, derin ve gerçek.

*****

"Araştırmalar gösteriyor ki..."

"Araştırmalar?" Tekrar sözümü kesti. "Bunları daha önce okumadığımı mı sanıyorsun? Biliyorum, uzman olan sensin. Ben sadece veri adamıyım ama bana biraz güven."

"Öyle demek istemedim. Bunun yardımcı olabileceğini düşündüm. Bilgi anlayışa, o da çözümlere yol açar."

"Bunu yapma. Beni düzeltmeye çalışma."

"Niyetimi yanlış anlıyorsun. Düzeltilmeye ihtiyacın olduğunu düşünmüyorum."

Kağıt yığınımı işaret etti. "O zaman bunlar ne?"

"Veri. Belki de zamanımı yanlış yerlere bakarak harcadım. Bu yüzden seninle konuşmak istedim. Anlamaya çalışıyorum."

"Ben s*kik bir laboratuvar deneyi değilim, Hazel."



*****

"Cinsel çıkarları olan arkadaşlar tam bir saçmalık," diye mırıldandım.

Derin bir nefes aldı ve gözleri parladı... bunlar gözyaşları mıydı? Neden ağlayacakmış gibi görünüyordu?

"Ben de tam olarak bu sonuca varmıştım." Kollarını kağıt yığınına sararken duruşu dikleşti. "Cinsel çıkarları olan arkadaşlar geçerli bir seçenek değil. Hatta şu anda arkadaş olup olamayacağımızı bile sorguluyorum."

Sözleri keskin ve acı verici bir şekilde içime işlemişti. Arkadaş olmak istemiyordu. Beni hayatında istemiyordu. Bir an için acı, öfkemi bastırdı. "Ne? Neden?"

"Bunu kendime yapamam, Corban. Çünkü arkadaş olmak; kenarda kalıp kendimi senin başka biriyle mutlu olmanı izleyecek bir konuma sokacağım anlamına geliyor. Şimdi olmasa bile bir gün bu gerçekleşecek."



*****

"Kendi kendini sabote etmiş olabileceğini hiç düşündü mü?"

"Ne demek istiyorsun?"

"Kendin hakkında bir şeye gerçekten inanırsan, bir süre sonra bu doğruymuş gibi davranırsın. Aşık olabileceğini ya da kimsenin sana aşık olabileceğini düşünmüyorsan, bu insanlarla ilişkilerini etkileyecektir."



*****

Cebime uzandım ve pürüzsüz, yuvarlak bir taş çıkardım. "İşte."

Elini uzattığında taşı avucuna koydum. "Ah, Corban."

"Erkek penguenler çiftleşmek istedikleri dişiye götürmek için taş toplar."

Yanağını avuçladım. "Hazel, arkadaş olduğumu için çok mutluyum ve sanırım kimiz de diğer şeylerin harika olduğu konusunda hemfikiriz. Fakat bir şeyi bilmeni istiyorum. Seninle sadece çıkmak istemiyorum. Zekisin, güzelsin ve evet, bazen beni delirtiyorsun ama aynı zamanda bana meydan okuyorsun. Soru sormayı, bir şeyleri birbirinden ayırmayı en az benim kadar seviyorsun. Birbirimiz için mükemmel olduğumuzu düşünüyorum. Benim penguenim olmanı istiyorum."

Parmaklarını taşın etrafına kapayıp kollarını boynuma doladı. "Ben senin pengueninim."



 


 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın