1 Nisan 2024 Pazartesi

0 Mart Ayı Nasıl Geçti? // 2024


 Selam millet 😄

Mart ayını geride bıraktık ve Nisan'a giriş yapıyoruz. İstanbul'da havalar da çok güzel, resmen bahar geldi ve havalar ısındı. Yarım kollu tişört dönemini açtık ki ben açtıysam herkes açmıştır çünkü ben çok üşüyen bir insanım 🙈

İş hayatımı düzene oturttum, home office çalışıyorum ama düzeni oturttum ve okuma düzenim de eski rayına girdi. Dolayısıyla da okumalarımda eski hızıma da döndüm. 

Bir blogger röportajı araya sıkıştırdım 😇 Nisan için de bir tane sıkıştırmak istiyorum ama kısmet 😇

Bir sürü kitap aldım yine rahat durmadım, indirimleri kovaladım durdum. Bunları youtube videosu olarak paylaşıyorum oradan bakabilirsiniz. 

Bu arada ara ara kitaplığımı boşaltmak adına elden çıkaracağım kitapları Dolap ya da Gardrops uygulamalarına yüklüyorum bilginiz olsun. 😇 Koymaya da devam edeceğim çünkü alma hızım okuma hızıma yetişmiyor bunun yanında da aldıklarım kitaplığa da yerleşemiyor bu yüzden okuduklarımdan tekrar okumayacaklarımı satışa uygun fiyatlara koyacağım. 

Şimdi "neler okudum neler izledim neler yaptım" kısa özetini aşağıda yazıyorum. 
 


Neler Okudum

3 / 5       Celia Aaron - Duygusuz
3 / 5       Christina Lauren - Yarım Gecelik Aşk
2 / 5       Anna Campbell - Mahrem
4 / 5       Axie Oh - Denizin Altına Düşen Kız
5 / 5       Nora Roberts - Baştan Çıkaran Ölüm
3,5 / 5    Charlie N. Holmberg - Vahşi Dilekler
2 / 5       Jenn Bennet - Neredeyse Alex
5 / 5       Fatih Murat Arsal - Gecenin Gölgesinde
2 / 5       Sarah Penner - Kayıp Eczacı
3,5 / 5    Rabia Gümüş - Dağ Başında Aşk -1

 

Film

Zaferin Rengi          TIKLAYINIZ



Röportaj

Gonca'nın Dünyasından Blogu ile Blogger Röportajı   TIKLAYINIZ





İşte Mart ayı da geçti gitti. Umarım hepiniz için bol kitaplı ve güzel geçer. Kendinize dikkat edin, yeni çıkanları hemen almaya çalışmayın - benim gibi - sonrasında daha da indirim görünce üzülürsünüz 😇💜




 


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın