20 Nisan 2024 Cumartesi

0 Kitap Alışverişi Youtube Videosu / Nisan - 2024 part 1

3 farklı yerden yaptığım kitap alışveriş videom ile buradayım. Hepsi gelsin ondan sonra paylaşayım dedim hatta şuanda tedarik beklediğim bir siparişim daha var ama onu beklemeden paylaşayım dedim videomu uzun olunca izlemek sıkıcı gelebiliyor. 

Kitaplarımı Kitapyurdu, Hepsiburada ve Amazon'dan aldım. Malum artık nerede indirim varsa oradan alıyoruz. 

Bu arada Olimpos Yayınlar, Kitapyurdu'nda %50 indirim, ayın yayınevi olduğu için o şekilde bir indirimi var alacaklarınız varsa kaçırmayın derim. 

Ben de Harry Potter serisini tamamlayanlardan oldum, serinin bütün kitaplarını aldıktan sona bir ara okurum diye düşünüyorum 😇

Bu arada indirime denk gelirsem Instagram (@illekitap) sayfamızda da paylaşıyorum. Takipte olursanız gördüğüm indirimleri sizlerle de paylaşır ve haberdar olursunuz böylece alacaklarınız varsa kaçırmazsınız bazen çok iyi indirimler olabiliyor. 

Aralarından okuduklarınız var mı bilmiyorum varsa yorumlarınızı beklerim. Birkaçını önümüzdeki aya sıkıştırmaya çalışacağım ama bakalım umarım sıkıştırabilirim. 😇

Alışverişimin "YouTube" videosunu aşağıda paylaşıyorum. 😇





 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın