16 Şubat 2021 Salı

1 Yeni Kitaplarım - Şubat 2021

Kitapyurdu'ndan yaptığım alışverişim geldi. Bir de kitapsepeti.com'dan da yaptım alışveriş ama onları bekleyemeden paylaşayım dedim ben de  :) 

İnstagramda duyurularını görünce meraklandığım kitapları hemen kaptım ve aldım. Hepsi hem çok ilgimi çeken hem de çok merak ettiğim kitaplardan. Biri hariç hepsi fantastik türde ama biri o da İnanılmaz kitabı... gerçek hayattan alınlar yanılmıyorsam. Hatta Netflix uyarlaması da varmış önce kitabı okuyacağım sonrasında izleyeceğim bakalım nasıl bir zevk olacak. 

Bu arada kitapların kapakları çok güzel :) masalların yetişkin hale çevrilmişi de var Lanetli Masal ve Masal'dan Kaçış kitapları... Heyecanlca okunacaklar arasına girdiler. Muhtemelen mart ayı okumalarımda listeye girecekler. 

Chanda Hahn kitapları seri ve 5 kitaptan oluşuyor. 

Susan Dennard kitapları da seri ve 5 kitaptan oluşuyor. 5. kitap henüz yurt dışında da çıkmamış ve muhtemelen bizde seri tamamlanana kadar çıkar diye düşünüyorum ;)

Ami Mckey kitabı ise tek kitap diyerek gene bilgi de vereyim :)

Neler aldığıma gelirse; 
  • Chanda Hahn - Lanetli Masla
  • Chanda Hahn - Masal'dan Kaçış
  • T. Christian Miller ile Ken Armstrong - İnanılmaz
  • Susan Dennard - Doğruluk Cadısı
  • Ami Mckey - New York Cadıları

Aralarında okuduklarınız ya da merak ettikleriniz var yorumlarda bekliyorum :) 




 

1 yorum :

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın