19 Şubat 2021 Cuma

0 Yeni Kitaplarım - Şubat 2021

Ve yine bir yeni kitaplarım başlığı ile karşınızdayım. Ayın son siparişiydi zaten başka kitap almıyorum bu ay. Normalde almayacaktım ama Dokunulmazlar ne yazık ki kitapyurdu'nda tedarik edilemedi ben de kitapsepeti'nden verdim siparişimi ama bir de ne göreyim Amanda Hocking'in yeni kitabı çıkmış. Hem de benim takip ettiğim serinin son kitabı. 
Almazsam olmazdı dimi? 
Bence olmazdı :D  

Onun yanına da radarımdaki bir kitabı daha ekledim yani, Kan Tiyatrosu'nu... Zaten diğer kitapta kitapsepeti'nin mobil alışverişlerdeki hediyesiydi :) 

İşte böylelikle son kitap alışverişimi de tamamladım. Son derken bu ay için son tabi ki mart için sepet hazırlanmaya başlandı bile :) 

Neyse...

Neler aldıklarıma gelirsek; 
  • Özgen Biçgin - Ölüm Tiyatrosu
  • Amanda Hocking - Yemin
  • J. J. Mcavoy - Donukulmazlar
  • Jules Verne - Denizler Altında Yirmi Bin Fersah 

Jules Verne kitabı kitapsepetinin hediyesidir ben de onu 13 yaşındaki kuzenime hediye edeceğim :) 

Aralarında okuduklarınız veya merak ettikleriniz var mı öncelik verebilirim demeyi çok isterdim ama bu kitaplara kesinlikle öncelik vereceğim ama okuduklarınız varsa yorumlarınızı bekliyorum :) 



 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın