1 Şubat 2021 Pazartesi

0 Neler Okudum - Ocak 2021

Ocak ayında okuduklarımın yazısıyla karşınızdayım. Ocak ayında toplamda 10 kitap okudum. Ayrıca bir de röportaj yaptım. Bundan sonra her ay bir röportaj yazım olacak ve Ocak ayına da Jennifer Royce ile röportaj yaptım. 

Yazarlarla genel bir röportaj ya da sadece bir kitap ya da seri üzerine sohbetler gerçekleştireceğiz. Ocak ayında başladım umarım devam ettirebilirim ve sizler de okumaktan keyif alırsınız. Özellikle röportajını okumak istediğiniz yazarlarımız var ise yazın bana kendilerine ulaşmaya çalışabilirim en azından şansımı denerim :) 

Ocak ayında elimde yarım kalan serileri bitirmek için okuduğum kitapların haricinde araya yeni kitaplar da soktum. Yine bolca çeşitli bir okuma gerçekleştirdim ve güzel bir ay geçirdiğime inanıyorum.

Genelinde çok sevdiğim kitaplar okuduğum gibi sevemediğim kitaplarda okudum ne yazık ki ama en azından sevemediklerime karşı da merakımı tatmin etmiş oldum. 

Her bir kitabın yorumu blogda yer alıyor. Ayrıca Jennifer Royce Röportajımız da blogda yer alıyor :) 


Aralık ayında neler okudum; 

  • Marcus Sedgwick - Kanlı Bir Kış Gecesi = Puanım : 3/5
  • Nadia Hashimi - Penceresiz Ev  = Puanım : 5/5
  • Amy A. Bartol - Keder  = Puanım : 4/5
  • Amy A. Bartol - Kefaret = Puanım : 3,5/5
  • Monica McCarty - Çaylak  = Puanım : 5/5
  • Monica McCarty - Avcı = Puanım : 5/5
  • Blanka Lipinski - 365 Gün  = Puanım : 3,5/5
  • Amanda Hocking - Çırpınış = Puanım : 4/5
  • Amanda Hocking - Seçim = Puanım : 4/5
  • Josh Malerman - Malorie = Puanım : 2,5/5


Röportajlarım; 

  • Jennifer Royce ile İskoç Onuru Hakkındaki Röportajımız: TIK


İşte benim ayım böyle geçti. Sizlerin ocak ayı nasıl geçti? Kaç kitap okudunuz? 

Güzel bir şubat ayı geçirelim ve booolca kitap okuyalım :)






 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın