19 Mart 2024 Salı

2 Kitap Alışverişi Youtube Videosu / Mart - 2024


Uzun zamandır kitap alışveriş videoları paylaşmıyordum ama aslında kitap alıyordum sadece nedense çekmeye üşenir hale geldim ama bugün Instagram sayfamızdan bu konuda mesaj aldım, yeni kitaplarım içinde hemen bir video çektim. 😇

Kitap alışverişimi D&R ve Amazon'dan yaptım. Artık hangi sitede daha indirimliyse ve indirim varsa oradan alışveriş yapıyoruz bu yüzden de tercihlerim bu iki sayfa oldu. 

Bu arada Amazon'dan 300 TL üzerine alışverişe 120 TL indirim kazandım nasıl kazandığımı da videoda anlattım 😇 olayı çözemezseniz yorum yazın size yorumda da anlatırım 😇

Bu arada indirime denk gelirsem Instagram (@illekitap) sayfamızda da paylaşıyorum. Takipte olursanız gördüğüm indirimleri sizlerle de paylaşır ve haberdar olursunuz böylece alacaklarınız varsa kaçırmazsınız bazen çok iyi indirimler olabiliyor. 

Aralarından okuduklarınız var mı bilmiyorum varsa yorumlarınızı beklerim. Birkaçını bu aya sıkıştırmaya çalışacağım ama bakalım umarım sıkıştırabilirim. 😇

Alışverişimin "YouTube" videosunu aşağıda paylaşıyorum. 😇




 

2 yorum :

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın