27 Mart 2024 Çarşamba

4 Kitap Alışverişi Youtube Videosu / Mart - 2024

Peşpeşe gelen alışveriş videoları 😇 bu ay daha gelmeyecek muhtemelen, çünkü nisan ayında veririm bir daha sipariş diye düşünüyorum bu yüzden bu ayın son videosu ve alışverişiydi. 

Kitap alışverişimi Kitapyurdu, Hepsiburada ve Amazon'dan yaptım. Kitapyurdu'nda her ay düzenli alışveriş yaparsanız ekstradan %5 indirim yapıyor bunu değerlendirmek için bu ay birkaç kitap aldım oradan. 


Bu arada indirime denk gelirsem Instagram (@illekitap) sayfamızda da paylaşıyorum. Takipte olursanız gördüğüm indirimleri sizlerle de paylaşır ve haberdar olursunuz böylece alacaklarınız varsa kaçırmazsınız bazen çok iyi indirimler olabiliyor. 

Aralarından okuduklarınız var mı bilmiyorum varsa yorumlarınızı beklerim. Birkaçını önümüzdeki aya sıkıştırmaya çalışacağım ama bakalım umarım sıkıştırabilirim. 😇

Alışverişimin "YouTube" videosunu aşağıda paylaşıyorum. 😇







 

4 yorum :

  1. Romantik taktik yorumu heyecanla bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ay araya alacağım kitaplardan biri hatta elimdeki bitince ona bile öncelik verebilirim :)

      Sil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın