1 Mart 2024 Cuma

1 Şubat Ayı Nasıl Geçti? // 2024


 Selam millet 😄

Şubat ayını da geride bıraktık. Bu kız home office çalıştığı için çok daha fazla okuma şansı yakalar diye tahmin etti ama ne yazık ki tahminleri tutmadı. Çünkü adı üzerinde çalıştı.... 🙈

Sanırım klasik düzenime geri döndüm, her ay olduğu gibi bu ay da 8-10 kitap arasında okuma yaptım ve sonuçta da aylık düzenli okuma sayılarımda kaldım. Neyse en azından keyifle okuduğum kitaplar oldu ama ne yazık ki sevemediklerim de vardı. Aslında sevmediklerimden çok beklentimi karşılamayanlar desek daha doğru olur. 

Bu ay bir röportaj yapamadım ama ayarlayabilirsem kesinlikle Mart ayı içerisinde bir tane gelecek. Birkaç blogger var radarımda 😇

Bu arada ara ara kitaplığımı boşaltmak adına elden çıkaracağım kitapları Dolap ya da Gardrops uygulamalarına yüklüyorum bilginiz olsun. 😇 Koymaya da devam edeceğim çünkü alma hızım okuma hızıma yetişmiyor bunun yanında da aldıklarım kitaplığa da yerleşemiyor bu yüzden okuduklarımdan tekrar okumayacaklarımı satışa uygun fiyatlara koyacağım. 

Film ve dizi izlemedim aslında izledim de yorum yapmaya üşenince buraya yansımadı neler izlediğim. Aslında yeni çıkan filmlerden yana şansımı kullanıp yazacağım ya da üşenmediklerimi... 

Ancak iki tiyatro izledim ve ikisinin de yorumu blogda yer alıyor. Her ikisi de dünya klasiklerinden uyarlamaydı bence fırsatınızı bulursanız sizde mutlaka izleyin. 
 


Neler Okudum

5 / 5       Nora Roberts - Hain Ölüm
5 / 5       Özge Naz - Bronz I
5 / 5       Özge Naz - Bronz II
2.5 / 5     Rachel Hawkins - Asil AŞk
5 / 5       Claire Kingsley - Bayan Doğru ile Sahte Randevu
3 / 5       Stephenie Laurens - Bir Çapkının Evlenme Teklifi
4 / 5       Sophie Lark - Zalim Prens
5 / 5       L. J. Shen - Öfkeli Tanrı
3 / 5       Julia Quinn - Öteki Bayan Bridgerton
4 / 5       Neva Altaj - Saklı Gerçekler

 

Tiyatro

Bir Delinin Hatıra Defteri                         TIKLAYINIZ
Jekyll ve Hyde - Bir Broadway Müzikali     TIKLAYINIZ





İşte Şubat ayı da geçti gitti. Umarım hepiniz için bol kitaplı ve güzel geçer. Kendinize dikkat edin, yeni çıkanları hemen almaya çalışmayın - benim gibi - sonrasında daha da indirim görünce üzülürsünüz 😇💜




 


1 yorum :

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın