26 Eylül 2023 Salı

2 Kitap Alışverişi Youtube Videosu / Eylül 2023


Bu ay baya indirim kovaladım ve birkaç kere kitap siparişi verdim. Bir de premium ve gümüş üye olmanın faydalarından da yararlanıp kargolarımın hep ücretsiz olmasını sağladım.😇 

İndirim haberlerini instagram sayfamızda (@illekitap) hikayelerde hep duyurdum oradan takip ederseniz kaçırmazsınız indirimleri çünkü müthiş indirimler yakaladık. 

Kitaplar posta posta geldi ama video için beklettim, hatta daha gelecekler var da onlar da artık bir sonraki videoya kaldı. 

Bu arada siparişlerimi "hepsiburada" ve "kitapyurdu" sayfalarından yaptım. 💜

Alışverişimin "YouTube" videosunu aşağıda paylaşıyorum. Bundan sonra alışveriş videolarım gelecek 😇







 

2 yorum :

  1. Hepsi birbirinden güzel görünüyor. Keyifle okursun umarım abla, yorumlarını bekliyorum. :)

    YanıtlaSil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın