1 Eylül 2023 Cuma

0 Ağustos Ayı Nasıl Geçti?

Ve bir ayı daha geride bıraktık. Resmen yaz bitiyor ama havalar yakıcı sıcaklarına devam ediyor. Sizler nerelerden okuyorsunuz bu yazısı bilmiyorum ama şuanda İstanbul havası 34 derece ve nem bence %70'lerde falan çünkü resmen ölüyoruz nemden... 

Neyse yaz gelsin diye çok dua ettik şimdi şikayet etmeyelim bu sefer de kış hiç gelmeyecek geldiğinde de bitmeyecek 😂

Ağustos ayını geride bırakırken oldukça güzel geçirdiğimi söylemeliyim. Doyasıya kitap okudum ve bazılarını çokça sevdim. Dizi izledim ve her bölümünden keyif aldım. Bir de bir haftalık izin kullandım bolca dinlendim de... 😃 Daha ne olsun dimi...  😂

Bir Anime bir de C-Drama bitirdim. İlk defa bir anime izledim ve bence çok keyifliydi. Her ne kadar herkes benimle kaç yaşındasın çizgi film mi izliyorsun dese de ben çok keyif aldım 😇 C-Drama da listemde olan bir diziydi ve sonunda izledim. Çok mesudum 😇 aslında bir diziye daha başladım henüz iki bölüm izledim muhtemelen eylül ayı içerisinde bitiririm onu da... 

Önce size neler okuduğumu ve puanlarımı söyleyeceğim sonrasında ne izlediğimi linkli paylaşacağım. 

Okuduğum her kitabın yorumu blogda yer alıyor, alıntı paylaşımları da vardır. Aynı zamanda instagramda da paylaşımlarımız devam ediyor. Ayrıca anime ve dizinin de yorumları blogda yer alıyor.


Neler Okudum

🌟🌟🌟🌟      = Katherine Center - Özel Koruma
🌟🌟🌟            = Kathryn Caskie - Aşk Gecesi                   
🌟🌟🌟🌟🌟 =  Nora Roberts - Ölüm Tuzağı                                 
🌟🌟🌟🌟🌟 = Krista Ritchie & Becca Ritchie - Gökyüzünü Öp                              
🌟 🌟                = Joan He - Turnanın Soyu                                   
🌟🌟🌟            = Neva Altaj - Tuvaldeki Yaralar   
🌟🌟🌟🌟      = Julia Quinn - Hayali Evlilik Gerçek Aşk
🌟 🌟                = H. D. Carlton - Şeytanın Yasak Aşkı
🌟🌟🌟🌟      = Lemariz Müjde Albayrak - Hürriyet Tutsağı
🌟🌟🌟🌟      = Susan Lee - Seoulmates


Neler İzledim

Anime Yorumu      Castlevania Yorumu : TIKLAYINIZ
C-Drama Yorumu =  Love Between Fairy and Devil Yorumu : TIKLAYINIZ




İşte benim ayım böyle gitti ve bitti... 10 kitap ve 2 dizi izlemişim, dizi izlememiş olsam muhtemelen daha fazla okurdum ama olsundu dizilerde aklımda kalmasındı. 😇

 Umarım sizin ayınız bol kitaplı ve bol mutlu anılarla geçmiştir. 


 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın