19 Eylül 2023 Salı

0 Kitap Alışverişi Youtube Videosu / Athica Books

Ahtica Books kitapları için yeni bir alışveriş yaptım. Destek Dükkan'ın internet sitesinden alışverişimi yapıyorum çünkü kutulu ve hediyeli gönderiyorlar ve bir şekilde diğer yerlerden daha uygun oluyor. Bu yüzden alacaklarımı biriktirip toplu alıyorum. 


Bu arada soranlar olmuştu diğer videoma buradan da yanıtlayayım, bu kutulu gönderimi bir tek kendi sitelerinden yaptığınız alışverişlerde gönderiyorlar. 

400 TL üzeri alışverişlerde kargo ücretsiz! 

Bu arada ben sipariş notuma BT21 stikeri gönderirlerse memnun olurum demiştim ve göndermişler. Resmen gönlümü fethettiler 😍

Bu arada stikerlarımı ve içerisinden çıkan kartlarımı en altta paylaşacağım. 

Bu arada alışverişim için youtube videosu çektim onu da aşağıda paylaşıyorum. 



Manga: Japonya'da yayınlanan siyah beyaz çizgi roman türüdür. 

Mangwa: Güney Kore'de yayınlanan renkli çizimleri olan çizgi roman türüdür. 

Webtoon: Güney Kore'de internette yayınlanan renkli çizimleri olan çizgi roman türüdür.






Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın