31 Aralık 2023 Pazar

0 Aralık Ayı Nasıl Geçti?


Selam millet 😄

Klasik olarak ayın nasıl geçtiği yazısı daha da önemlisi yılın son yazısı ile karşınızdayım. 😄

Aralık ayı oldukça verimli geçti benim için açıkçası hem filmler izledim, hem okuma etkinliklerine dahil oldum hem de bolca da okudum. Keyifliydi ve bunun yanında Aralık ayı benim doğum günü ayım olduğu için bolda da doğum günü kutlayıp güzel dilekler aldım 😇 

Bunun yanında bolca kitap da aldım ama biliyorsunuz ki indirimleri kaçırmama gibi bir huyum var ve yine kendime durduramadım. 

Bu aya bir de yazar röportajı sıkıştırdım çok da güzel oldu bence 😇 

Kitaplığımda yer kalmadı sanırım azıcık temizlesem iyi olacak ama kıyamıyorum da... Ama yenilere de yer açmak zorundayım... Birkaç kitabı daha elemeliyim bu  arada elden çıkaracağım kitapları Dolap ya da Gardrops uygulamalarına yüklüyorum bilginiz olsun. 😇


Neyse çok konuştum şimdi şöyle bir özet bırakayım. 
Okuduğum, izlediğim her şeyin yorumu blogda var, detaylı yorumlara ve alıntılara bakabilirsiniz. Röportajın da linkini aşağıya bırakacağım. 😇

Neler Okudum

5 / 5       Nora Roberts - Ölüm Yargısı
4 / 5       Emma Chase - Asil Kraliçe
4 / 5       Julia Whelan - Dinlediğiniz için Teşekkürler
4 / 5       Rita Hunter - Geçmişin Gölgesi
3 / 5       Neva Altaj - Kırgın Fısıltılar
3 / 5       Amanda Bouchet - Kraliçelerin Laneti
4 / 5       Christina Lauren - En Uzun Noel
5 / 5       Claire Kingsley - Noel'de Aşk Başkadır

 

Röportajlar

Rabia Gümüş ile Yazar Röportajı          TIKLAYINIZ


Film Yorumları

Iyi Ki Aldatılmışım - Film Yorumu     TIKLAYINIZ
Train to Busan - Film Yorumu         TIKLAYINIZ
Follow Me - Film Yorumu                TIKLAYINIZ




İşte Aralık ayı da geçti gitti. Umarım hepiniz için bol kitaplı ve güzel geçer. Kendinize dikkat edin havalar bir soğuk bir sıcak hasta olmayın. Sıkı sıkı giyinin 😇💜


 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın