1 Temmuz 2024 Pazartesi

0 Haziran Ayı Nasıl Geçti? // 2024


 Selam millet 😄

Yaz geldi ve herkes tatillerde okumalara devam ederken ben sadece bayramda bir tatil yaptım o da aile ziyaretiydi, en çok okumayı da orada yaptım yaşasın modundayım. Çünkü İstanbul'a dönünce o yoğun çalışma tempoma geri dönmüş bulunuyorum. Ama olsun merak ettiklerimi ve yeni aldıklarıma el attım. Bunun için de mutluyum. Mesela çok okumak değil, okumak olduğu için devam ediyoruz kitaplarımızla yaşamaya. 

Bu ay iş yoğunluğumdan dolayı ne yazık ki röportajlara vakit ayıramadım bu yüzden belki yaz süresince yapamayabilirim de ama fırsat bulursam yapacağımı da söylemeliyim. 

Bir de kitap alışverişlerim için video çekip youtube kanalına attım. 

Bu arada ara ara kitaplığımı boşaltmak adına elden çıkaracağım kitapları Dolap ya da Gardrops uygulamalarına yüklüyorum bilginiz olsun. 😇 Koymaya da devam edeceğim çünkü alma hızım okuma hızıma yetişmiyor bunun yanında da aldıklarım kitaplığa da yerleşemiyor bu yüzden okuduklarımdan tekrar okumayacaklarımı satışa uygun fiyatlara koyacağım. 

Şimdi "neler okudum neler yaptım" kısa özetini aşağıda yazıyorum. 
 


Neler Okudum

2 / 5       Sierra Simone - Rahip
5 / 5       Victoria Alexander - Adın Bende Saklı
5 / 5       Rebecca Yarros - Dördüncü Kanat
3 / 5       Neva Altaj - Harabe Sırlar
4 / 5       Teagan Hunter - Tek Vuruş
2.5 / 5     Stephanie Archer - Filenin Ardında

 

Haziran ayı bu şekilde geçti. Umarım sizin ayınız çok dolu, güzel ve mutlulukla geçmiştir.  😇💜




 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın