19 Temmuz 2024 Cuma

3 Kitap Alışverişi Youtube Videosu / Temmuz - 2024 Part 3

Son olarak da beklediğim Kitapyurdu'ndan yaptığım alışveriş vardı. Aslında çok aniden alınan bir sipariş oldu çünkü Karışık Kaset bomba gibi bir fiyattan girdi sitelere bende onu kaçırmamak adına sepetimi oluşturdum ve kitabı aldım. 

Şuan hala indirimde alacaksanız kaçırmayın derim. 

İndirimleri duyurmaya Instagram (@illekitap) sayfamızda paylaşmaya devam ediyorum. Takipte olursanız gördüğüm indirimleri sizlerle de paylaşır ve haberdar olursunuz böylece alacaklarınız varsa kaçırmazsınız bazen çok iyi indirimler olabiliyor. 

Aralarından okuduklarınız var mı bilmiyorum varsa yorumlarınızı beklerim. 😇

Alışverişimin "YouTube" videosunu aşağıda paylaşıyorum. 😇

 


3 yorum :

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın