13 Haziran 2021 Pazar

0 Yeni Kitaplarım - Haziran 2021

Bir kitap alışverişi yazısıyla karşınızdayım. Bu ay çokça yaptığımı itiraf ediyorum bu sadece bir kısmı... :) 

bu alışverişimi kitap365.com adresinden yaptım. Nemesis ve Epsilon kitaplarında orası aşırı indirimli olabiliyor bu yüzden ben de orayı tercih ettim. Bir de bende bulunan İskoç Sürgünü kitabında sayfalarda eksiklikler vardı ve ne yazık ki Nemesis Kitap bununla ilgili hiçbir şey yapmayınca ben de yeniden almak zorunda kaldım. Şanslıydım ki kitap365.com da indirimdeydi ve yaklaşık 7,00 TL gibi bir fiyata aldım yenisini.  

Çok severek okuduğum ya da kitaplarını topladığım yazarların yeni kitaplarını asla kaçırmazdım. Bu ay olmasa da önümüzdeki ay mutlaka okuyacağım kitapları. 

Yine kapak konusunda felaket olanlar var ama yine de buna da şükür diyorum. 

Neler aldığımı sıralamadan önce söylemek isterim ki kitap365.com da edebiyat dergilerinden olan Ajan Literer dergilerinden göndermişler. Severim edebiyat dergileri karıştırmayı :) 

Birkaç ayı birden göndermişler çok mutlu olduğumu söylemeliyim. Çok sevdim incelemeyi :) 



Neler aldığıma gelirsek; 

  • Sana Kalbimi Açtım - Julia Quinn
  • Taş Kalpli Kazanova - Lisa Kleypas
  • Uygar - Selvi Atıcı
  • Sürgün - Monica McCarty
  • Nefret Mektupları - Vi Keeland ile Penelope Ward
  • Kırık Kalbin Gazabı - Brigid Kemmerer

Arasında okuduklarınız var mı? Ya da merak ettikleriniz öncelik verebilirim :) 

Monica McCarty'nin İskoç Sürgünü kitabının yorumu blogda var ;) 







 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın