1 Haziran 2021 Salı

0 Neler Okudum - Mayıs 2021

Bir ayı daha geride bıraktık ve ben yine sizlerle Mayıs ayı boyunca neler okudum neler yaptım onları yazacağım. Kitapların geneline bakıldığında sevdiğim kitapları okumuşum. Geneline yüksek puanlar vermişim ama şöyle bir dönüp baktığımda okuduğum kitapları sevdiğimi de itiraf etmeliyim.
 
Yine oldukça farklı türlerle geçirdim ayı zaten tek bir türü okuyarak asla geçiremiyorum. Çeşitlilik seviyorum ve bundan asla pişman değilim ;) 

Tabi sadece kitap okuyarak geçirmedim ayı. Biliyorsunuz ki her ay bir yazar ile röportaj yapıyorum ama Mayıs ayında bir değişiklik yapıp iki yazarla röportaj yaptım ve oldukça güzel vakit geçirdim. Haziran ayında da yapacağım ama henüz kiminle yapmalıyım karar vermedim ama aklımda sürprizler var beklemede kalın ;) 

Kitapların yorumları blogda yer alıyor bu yüzden link bırakmayacağım ancak röportajlar için bir ayrıcalık yapıp link bırakacağım ;) 

Şimdi sizlere neler okuduğumu listeli bir şekilde puanlarımla veriyorum :) 



Neler okudum;

  • Layne Fargo - Asla Ders Almayacaklar      = Puanım : 5/5
  • Zeliha Eren - Visal                                    = Puanım : 5/5 
  • Nora Roberts- Noel'de Ölüm                     = Puanım : 5/5
  • Lucy Foley - Davetli Listesi                      = Puanım : 4/5
  • Jossie Silver - Hala Zamanımız Varken       = Puanım : 3,5/5
  • Monica McCarty - İskoç Esareti                  = Puanım : 5/5
  • Erin Watt - Kağıt Prenses                           = Puanım : 5/5
  • Erin Watt - Paramparça Prens                    = Puanım : 5/5
 


Röportajlarım;

  • Özlem Çoban ile Röportajım : TIK
  • Zeliha Eren ile Röportajım : TIK



İşte benim ayım böyle dolu geçti. Peki sizlerin ayı nasıldı? 

Haziran ayı hepimiz için bol bol kitaplı olsun :) 
 
 



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın