19 Haziran 2021 Cumartesi

0 Yeni Kitaplarım - Haziran 2021

 

Veee aldığım kitapların ikinci postası da geldi. Normalde açılış videosu çekecektim ama bu kargomda iş arkadaşımın kitabı vardı, daha kargo gelir gelmez açıp içinden kitabını aldı bu yüzden çekemedim ama bir siparişim daha var onun için video çekmeye heveslendim. İnstagrama atacağım ama belki buraya da atarım :) 

Bu kitap alışverişimi kitapyurdu.com adresinden yaptım. Merak ettiğim kitaplar vardı onları almazsam olmazdı. Son zamanlarda yeni çıkanlar çok dikkatimi çekiyor keşke bolca zamanım olsa da hepsini okumaya fırsat bulabilsem ama yine de buna da şükür diyerek okuyorum. 

Bir tane de klasik sıkıştırdım araya, umarım seveceğim. Aslında bu klasiği aslında Gabriel'in Cehennemi kitaplarında duyuyordum merak etmiştim ve aldım. Kısa zamanda okuyacağım inşallah. 

İşte bu alışverişim de bu kadardı, az ama bence öz bir alışveriş oldu. 

Neler aldığıma gelirsek; 

  • Amy Harmon - Sadece Rüzgar Bilir
  • Meredith Russo - Eğer Kızın Olsaydım
  • Jasmine Guillory - Düğün Günü
  • J. H. Bernardın De Saint-Pierre - Paul ile Virgine

Arasında okuduklarınız var mı? Ya da merak ettikleriniz öncelik verebilirim :) 




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın